Gå til innhold

Ultralyd i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ultralyd i dag, 8 uker på vei. klarer ikke vente helt til uke 20!! Krysser fingre og tær for at alt er som det skal for øyeblikket:) Spennende greier dette her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei så spennende, håper alt går bra =) Tar du privat UL?

Skrevet

ja, på kvinnedoktor på nøtterøy.

Skrevet

Okey, ja hørt om det ja. Fant privat i kristiansand, tenkte jeg skulle ringe. Er så lenge å vente som du sier til uke 20. Fikk du time på dagen eller? hvor mye betaler du for en undersøkelse? Nå spør jeg mye, men er bare nysgjerrig:)

Skrevet

bestilte time på nett i går, fikk time i dag:) Koster 800 kr for 3D/4D med bilder og dvd:) Synes ikke det var værst, har hørt det koster ca 1200 for det samme på volvat...

Skrevet

Ok, jøss så spennende.=) var jo ikke gal pris i det hele tatt. Vet ikke om noen plass de tar 3D/4D bilder i kr sand men. Kanskje jeg må ringe å høre:)

Skrevet

Jeg tenkte som deg, er i uke 8 jeg også (tror jeg) - og har bestilt time på fredag. Hadde vonde magesmerter i dagtidlig også, så vil sjekke at alt er ok. Men jeg skal på Volvat da (mest nærliggende i forhold til jobb), men fy, det var prisforskjell!!!

Gleder meg i alle fall til å ha vært der på fredagen.

Kan de finne ut mer konkret hvor langt man er på vei?

Skrevet

vet ikke hvor konkret det er, men han mente jeg var 8+1 i dag, som er en dag lenger i f.hold til menstermin...Betalte bare 700 kr, fikk se hjertet slå, fikk info om hvor lang h*n var etc, fikk med 5 bilder, og fikk 4 tilsendt på mail for de andre var litt mørke. Er veldig fornøyd!!! Er mindre bekymret:) Hører jo så masse om MA etc her, så blir jo litt paranoid hver gang enn føler noe er galt... Du får ha masse lykke til på fredag!!

Skrevet

Dere snakker om ul i uke 20, det er da litt "sent" , det vanligste er ul i uke 17-19. Selv fikk jeg time i posten idag:-D

Skal 28.sept, og da er jeg akkurat 18 uker.

Ville bare nevne det:)

Kos dere på ul dere som har bestil før den ordinære.

Smører meg med tålmodighet til uke 18 jeg:)

Skrevet

ja, synes det er litt seint jeg og, men fikk beskjed av legen i går at ul er i uke 20... Håper jeg får før den tid...

Skrevet

uke 20 høres litt sent ut ja, så da forstår jeg godt at du bestiller før. Blir liksom i lengste laget

Er dette typisk i ditt fylke kanskje? Hvor er du fra?

Selv er jeg fra rogaland, og har ul ved haugesund sykehus.

Har en sønn fra før, og var også på ul i uke 17-18 med han.

Skrevet

Tusen takk for svar:) Ja, man blir litt bekymret. Hadde store magesmerter så trenger å vite at alt er ok.

Masse lykke til alle sammen, :)

Skrevet

Er fra Tønsberg, men vet ikke om det er vanlig å ha så sent her. Er vel sykehuset som setter opp timen? Kan jo hende legen tar feil...Håper i allefall det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...