Galskapens overhode Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Halsbrannen er grei å slukkemed et par skjeer Link før jeg legger meg, men denne bekkenløsningen har kommet myyye tidligere enn jeg antok den ville komme. Spent på hva legen vil si på kontroll på fredag. Må jo starte med forebyggende allerede.. Flere med dette? Noen som har begynt å forbygge hos fysio? Hvordan gjør de det evt? Husker så lite fra forrige sv.sk
Beama Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Er bare 7+4 og ingen halsbrann.... men til gjengjeld er bekkenløsningen helt ubeskrivelig... den er værre nå enn den var noen gang i forrige svangerskap=( så dette kommer til å bli ett langt svangerskap.... Var til fysio sist men har klart å glemme hva vi gjorde der... hehe..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Sikkert rart spørsmål, men hva er kjennetegnet på bekkenløsning? Og når pleier evt. det å skje???
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 tro meg du er ikke i tvil hvis du får det. Krysser fingre for at du slipper, for det er et ork uten like. Men altså. du vil nok merke det ved at du får problemer med å gå, at det verker eller svikter under deg.Selv hadde jeg det verst i korsryggen i mitt første svangerskap, og kjenner tendensene tl at det kommer igjen nå. ER i uke 9 .
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Gikk til forebyggende hos fysio i forrige svangerskap, og det kan nok se ut til at jeg blir nødt til det denne gangen også Jeg gikk i gruppetimer hver onsdag, hvor vi gjorde styrkende og tøyende øvelser. Noen mens vi satt på stol, og andre mens vi stod, satt og lå på matter på golvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå