Gå til innhold

HORMONER!!!! AAAAARRG!!!!


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Hater dem..=o(

 

Sitter her og sutrer over ingenting. Passer j**** dårlig akkurat nå.

 

Er forskjøla, sliten i ryggen, har ikke driti på over en uke nå, ny i jobben, regninger opp etter øra. Ingen av dette er gode nok grunner til å symelde seg (ikke har jeg lyst heller) men er så DØNN sliten...

 

Gravid med nr to ingen utdanning, ikke kommer jeg til å få den utdanningen jeg har lyst på..F*** og... Vet andre har det være enn meg, og her sitter jeg å sutrer for ingenting og synes synd på meg selv. Bare lyst å være hjemme, men det kan jeg ikke heller...Sitter å titter litt på hva annet jeg kan utdanne meg til, men den skolen jeg kunne tenke meg er ikke lengere i oslo...Sååå lei meg.. Og og... nei, fy, får ta meg sammen, har bed om dette sjøl. Uff...

 

Sorry jenter men måtte bare få det ned...Vet ikke om jeg skal ringe legen eller ikke. Jobben vet ikke at jeg er gravid ennå. Uff...Hva skal jeg gjøre, noen som har noen råd eller ideer?? På jobb regner jeg må, men noe annet??

 

Igjen, sorry for sytingen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm....har ingen flotte råd dessverre:( Men kanskje ringe legen? Kan hende han/hun har noen godord på lur? Ang magen din ville jeg kanskje anbefale ido form.. Funka på meg! Ang utdanninga di kan du ta den seinere i livet og, hvis det ikke går nå. Man er aldri for gammel!! Dessuten er det lov å synes synd på seg selv når ting ikke går som man selv vil! Sender noen godtanker til deg, håper de virker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei babycakes,har det akkurat som deg!

er like gammel som deg å,men jeg venter nummer 3!

har heller ingen utdanning,har en jobb men jeg er ferdi der for tiden min går ut snart.

men det er ingen grunn til å sitte å syte forde!!!!

herregud,du villa jo bli gravid!

undskyld meg,men jeg synes dette hørtes litt drøyt ut kanskje...nei å nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...Gode ord hjeper også=o)

 

Tenkte å ta en tur på jobben i dag, og så får jeg se ann dagen i morgen. Er jeg like som i dag, så tror jeg tar kontakt med legen og hører med henne om hva jeg skal gjøre. Står veldig mye på jobben også, men skal nok klare det, er nok bare en liten (stor) dump på veien=o)

 

Som du sier, kan ta opp utdanning senere.

 

Klem tilbake=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym nr 2.

 

Så, har jeg ikke lov å ha en dårlig dag jeg også? Er jo ikke akkurat lett å komme tilbake til en fulltids jobb etter 3 år uten...

 

Ja, jeg ville bli gravid og det er jeg glad for, som sagt en dårlig dag er vel ikke noe...

 

 

Nei, vet du hva. Jeg ba om råd, ikke hakking...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia,du kan jo hør me legen hvis du e slitn om ka som kan vær d beste for dæ å barnet da:)

d e lurt å lytt te kroppen når man e gravid:)

håpe d går bra,lykke te!

klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...