Frøken Lilla Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Kunne du tatt en titt på meg og se om du ser flere barn?evnt når jeg blir gravid?kjønn? Vi har 3 barn sammen + sambo 1 fra før Jeg er f.14.10.74 sambo 14.08.74 På forhånd takk Klem
wicca Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hmm..du var så vanskelig å lese, ser du sitter i en sykehus seng med et barn i armene men ser ikke når eller kjønn, kan prøve igjen en annen dag Klem
Frøken Lilla Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Ja, vil du prøve igjen senere så er du kjempesnill Skal dytte tråden jeg til du ser meg Takk så lenge
Frøken Lilla Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Kanskje du får meg klarere inn nå?
wicca Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Hehe dette var snålt ser samme bilde men får no opp jente og, skal bare se jeg får opp dato om noen dager og haha
Frøken Lilla Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 Hehe, artig! Ja, kanskje du får dato også da Prøve igjen om noen dager, hehe...det er jo liksom tidspunktet som er spennende å vite Er i grunn litt morsomt for mamma pleier å drømme om graviditet en liten stund før en i nærmeste famile blir gravid...som et forvarsel liksom...og nå har hun drømt om 2 graviditeter! Så da er det enten meg, søstra mi eller dattra til søstra mi det gjelder Kunne du bare sett på de også? søstra mi er f.13.05.70 niesa mi f.02.07.85 Klem
wicca Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Hihi nå kom det vettø føler du føder i august til neste år det tok tid gitt haha Klem
wicca Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Tror niesen din blir gravid i oktober med en gutt fikk ikke no opp på søsteren din men jeg får prøve igjen senere jeg da vettø hihi Klem
Frøken Lilla Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2007 Hehe, der så du endelig tidspunktet også Kan stemme godt med hva Kimby, Firefly, Krin og Baas har spådd meg for de har sett graviditet rundt november/desember Kan godt hende at søsteren min ikke får flere barn. Hun har lyst noen ganger og andre ganger ikke... Blir artig å se om niesa mi blir gravid da...så kan heller søstra mi dulle med et barnebarn i stedenfor et eget barn Tusen takk for at du tok deg tid til å svare...ble litt mye mas Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå