Gå til innhold

Wicca-mor ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du tatt en titt på meg og se om du ser flere barn?evnt når jeg blir gravid?kjønn?

Vi har 3 barn sammen + sambo 1 fra før

Jeg er f.14.10.74

sambo 14.08.74

På forhånd takk :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..du var så vanskelig å lese, ser du sitter i en sykehus seng med et barn i armene men ser ikke når eller kjønn, kan prøve igjen en annen dag :)

Klem

Skrevet

Ja, vil du prøve igjen senere så er du kjempesnill :)

Skal dytte tråden jeg til du ser meg ;)

Takk så lenge :)

Skrevet

Kanskje du får meg klarere inn nå? :)

Skrevet

Hehe dette var snålt :) ser samme bilde men får no opp jente og, skal bare se jeg får opp dato om noen dager og haha :D

Skrevet

Hehe, artig! ;)

Ja, kanskje du får dato også da ;)

Prøve igjen om noen dager, hehe...det er jo liksom tidspunktet som er spennende å vite :D

Er i grunn litt morsomt for mamma pleier å drømme om graviditet en liten stund før en i nærmeste famile blir gravid...som et forvarsel liksom...og nå har hun drømt om 2 graviditeter!

Så da er det enten meg, søstra mi eller dattra til søstra mi det gjelder ;)

Kunne du bare sett på de også?

søstra mi er f.13.05.70

niesa mi f.02.07.85

Klem

Skrevet

dytter :) er litt nysgjerrig ;)

Skrevet

Hihi nå kom det vettø ;) føler du føder i august til neste år ;) det tok tid gitt haha :D

Klem

Skrevet

Tror niesen din blir gravid i oktober med en gutt :) fikk ikke no opp på søsteren din men jeg får prøve igjen senere jeg da vettø hihi ;)

Klem

Skrevet

Hehe, der så du endelig tidspunktet også ;)

Kan stemme godt med hva Kimby, Firefly, Krin og Baas har spådd meg for de har sett graviditet rundt november/desember :)

Kan godt hende at søsteren min ikke får flere barn. Hun har lyst noen ganger og andre ganger ikke...:)

Blir artig å se om niesa mi blir gravid da...så kan heller søstra mi dulle med et barnebarn i stedenfor et eget barn ;)

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare...ble litt mye mas :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...