Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Uff nå blir jeg litt redd. Er ca 8 uker på vei og har vært plaget med kvalme siste uken. I dag har kvalmen vært helt borte....og derfor er jeg nå redd for at det er noe galt. Har hatt en MA tidligere, men da hadde jeg symptomer helt til jeg begynte å blø litt.
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Ikke noe å uroe seg for. Hadde det samme selv. Deilig å bli kvitt kvalmen. Men hvis du tenker på en ny MA, ta deg en tur til legen. Symptomene kommer og går hele tiden. Håper du finner ut av dette da=o) Klem
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 er også 8 uker på vei, og har vært kvalm til og fra i 5 uker. Noen dager er helt bra, noen dager ikke fullt så bra.. Er helt normalt har jeg hørt, men er du bekymret, ring legen.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Symptomer kan komme og gå. De kan plutselig forsvinne helt. Det sa ihvertfall gyn til meg. Han sa også at alle svangerskap er forskjellige. Slik du har det er det som er normalt for deg ) Lykke til videre i svangerskapet!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Jeg vil også anbefale deg å snakke med legen din om du er urolig. Det er bedre å prate med noen enn å gå å bekymre seg. Hører flere som får tidlig ul, og som bestiller seg tidlig ul hvis de har vært igjennom det du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå