nattinatt Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Ville du sett igjen om jobb på meg?Får eg den jobben eg var på intervju på,og starter eg i den i haust? Eller får eg permisjon ett år? Og ser du fleire barn på meg? Eg er født 04.05.68 God klem til deg
wicca Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hei vennen Jeg får opp masse barn på deg, ser ut som en barnehage el. Ser framdeles den jenten ligge å vente men nå føler jeg du blir gravid i august...spennende Klem
nattinatt Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Neste mnd altså? Hm,planlagt eller??He he. Det er meininga at eg skal ha praksis på skulen,første klassen,så det er vel det du ser då,for den jobben er med vaksne.Men eg utd meg jo innen barn og ungdom.Gjerne jobb seinere då på meg.Klem til deg
nattinatt Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2007 Eg lurte på om det var planlagt fordi me klarer ikkje å bestemme oss skjønner du,hehe.Tenkte gjerne me i så fall venta til eg var ferdig med etterutd til neste vår
wicca Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Hehe ja husker du sa det og da så jeg hun og men da satt hun mer å ventet, ser ut som hun kommer no da tror dere bare må hoppe i deg jeg hihi Det ser ikke ut som det er helt planlagt nei men nå vet du jo det kan skje så da kan du jo påvirke det, ingen sex i august må du si til gubben haha
nattinatt Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2007 hehe...natta vennen,så får tida vise.Stooooooooooooor natta klem,no skal eg legge meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå