Gå til innhold

Plass til et hjerte til her inne?

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt i dag og får ifølge mine beregninger termin 31.mars.

Noen helt ferske her med samme termin?

Jeg er 35 år og har mistet to ganger nå siden februar i år så jeg er litt forsiktig i min inntreden i terminklubben......

Men syntes dette likevel er fantastisk og veledig stas.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9903284-plass-til-et-hjerte-til-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei å vælkommen:)

æ har termin 29 mars,så d e jo ganske nærme:)

vet itj om d her går så bra for mæ da men,æ har bynt å blø så æ fikk beskjed om å hold mæ i ro så kanskje æ klart å hold på spira mi:)

e 4+5 idag!

mista i påska æ,så æ vil itj gjennom d nå fler ganga nei...

hoff d e så my som kan skje når man e gravid,bi jo litt redd da!

lykke te da modesty:)

klæm

Hei på dere, jeg er 36, har en jente på snart 3 år, hadde en MA i påsken - og har i to dager nistirret på to streker på testen! Har termin 31.mars jeg også, som du Modesty Blaise - og jeg er litt tilbakeholden med tanke på at man jo vet ting kan gå galt. Men samtidig skal vi kose oss så lenge vi er gravide også, sannsynligvis går det bra denne gang for oss alle. Krysser fingre og tær, og gleder meg til ferden, også med dere!

Så koslig. Da er vi jo en liten gjeng som vet hva dette går ut på da:-) Jeg ringte sykehuset i dag for å høre om det var noe de ville bidra med. Siden jeg har mistet to før så har de sagt at jeg skal få ekstra god oppfølging og jeg lurte på hva dette innebærer. Jeg får UL når jeg er tilbake fra ferien min, om spiren fortsatt er hos meg. Dvs om en 3 ukers tid og det er jo betryggende.

Ellers så har jeg tenkt å leve akkurat som før. Altså ikke når det gjelder vin og øl altså men ellers. Lange turer med bikkja, trening og jobb. Har ingen symptomer enda. Har dere det? Vet at dette er jo veldig individuelt.... Vi får følge med hverandre og se...

Godt mulig terminen blir flyttet til april, ihvertfall vi to Kallan...men vi stareter jo her sammen med mars gjengen.

Modesty,

Du spurte om dette med symptomer - jeg har fått noen. Blant annet er jeg kjempetørst hele tiden, og drikker masse vann, nor som i sin tur har medført at jeg må på toalettet om natten (noe jeg aldri har mått før). Jeg har også hatt en del sånn småmurring i magen i uke 5, men det har stort set gått over nå. Noen få antydninger til kvalme, og dessuten litt fordøyelsesbesvær, og føler meg temmelig oppblåst i magen (men dette har også blitt litt bedre nå i uke 6)....oj, dette så litt voldsomt ut! Men det plager meg egentlig ikke i det hele tatt - jeg er bare så glad for å være gravid :). Ingen av symptomene er heller så synlige at det er noe problem i hverdagen, på jobb o.l.

Jeg tror for øvrig også at min termin vil bli flyttet etter UL med minst en uke (selv om jeg da fortsatt kan være i mars, men muligens så langt som til april), men vi får se. Hadde en veldig lang syklus før jeg ble gravid.

Dette blir mitt første barn, så jeg er veldig spent på alt mulig - koselig at det er flere som kan følges ad :)

Annonse

Hei Minnini.

Symptomer ja. Nå har jeg fått noen flere. I natt så våknet jeg og måtte på do....også begynner jeg å merke det i puppene. De er ømme om kvelden når jeg tar av meg bh`en:-)

Ja ja...det blir en spenennde tid dette her...

Når vi snakker om doturer, en veninnne av meg telte en dag på slutten av sitt svangerskap antall doturer og stoppet rundt middagtider da hun var kommet til 28. (Hun gikk med tvillinger)...litt spesielt det da...

Vi høres.

Hehe, det var ikke verst! Jeg klarer meg foreløpig med en tur om natten (dagen har jeg ikke telt, men jeg tror ikke det er så mye ut over det normale), men jeg merker at det nok ikke er lenge før det blir nødvendig med to natt-turer, ja.. :-)

Puppene har også vokst litt - det er jo bare stas - jeg kunne godt tenkt meg å hatt dem litt større i utgangspunktet :-). Ellers merker jeg liksom generelt at det "skjer noe" i kroppen!

hei,symptoma ja...ømme bryst,kvalm+oppkast(ææsj)trøtt,slitn i kroppen å e så rar liksom hehe!

men har bynt å blø æ da,men håpe d her går bra:)

får sjå når æ ska te legen idag 13.40 å mål hcg å innvendi ul,får håp æ har klart å hold på spira mi!

e 5+0 idag el nå:)

Hei hei... jeg testet i får og etter mine beregninger har jeg termin 31 mars. Har jo hatt mistanker om at jeg kunne være gravid, siden mensen uteble og puppene hadde vokst, og de ikke er mulig å ta på uten at det gjør vondt;) Men i dag måtte jeg reise fra jobben med kvalme og svimmelhet. Mest svimmel, og det er skikkelig ekkelt. Var veldig kvalm med førstemann, og kastet opp hver kveld. Hadde håpet jeg hadde sluppet det nå. Har slike armbånd man kjøper på apoteket, men har ikke hjulpet stort enda. Skal til akupunktør på mandag så får vi håper hun kan gjøre underverker.

og ser det er snakk om å gå på do her, var vel egentlig sånn jeg fant ut at jeg var gravid. Opp to ganger om natta for å tisse, og flyr på do hele dagen. Håpløst;) Lykke til alle sammen, håper jeg snakker med noen av dere igjen, men nå må jeg løpe på¨do;)

vilbligravid, håper at blødningene dine stopper snart. Det er ikke sikkert det betyr at noe er på vei ut, kan godt bare være blødninger fra livmor som vokser. Ta det med ro og ta en dag av gangen. Det er sjelden legen har noe særlig å fortelle deg når du har blødninger så tidlig, man må som regel bare å vente å se. (jeg skriver av erfaring)...

Stor klem og lykke til

Ja det blir fint å følge hverandre! Jeg har få symptomer, litt ømme pupper nå jeg tar av BH jeg også (jeg mener ikke å herme hele tiden, Modesty) og kanskje litt trøtt, men samtidig mer energi enn på lenge. Skal ikke se bort i fra at det henger sammen med snart fullendte 4 uker ferie. Begynner jobb på mandag, og har allerede en avtale med meg selv om å ta det med ro. Men jeg er litt fatalistisk, det som skjer skjer vel for en grunn. Livet går sin gang, og i dag turnet min snart 3-årige datter på magen min, kanskje ikke som anbefales, men man kan liksom ikke slutte å leve normalt heller. Rett etterpå krevde hunden lang tur som medførte en lite planlagt avstikker ned i en grøft for min del. Heller ikke lurt. Menmen. Det vil vel helst gå godt. God natt alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...