Gå til innhold

Hei igjen Nattinatt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi, maser litt på deg igjen jeg ;)

Du har spådd meg noen ganger tidligere ang graviditet.

Lurte selvfølgelig på om hva du får opp på meg på det nå? flere barn? når? kjønn?

Og ser du hvordan forholdet mellom sambo og jeg utarter seg?giftemål?

Ble visst mange spørsmål, men du trenger ikke svare på alle altså ;)

Vi har 3 barn sammen + sambo 1 fra før (ser du kjønn på barna?)

Jeg er f.14.10.74

sambo 14.08.74

På forhånd takk :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt opp. Håper du får meg sterkere inn enn Wicca ;)

Skrevet

Hallo

Eg fekk fort inn at det blir ein til på dere,fekk opp talet fem på dere.Eg føler ikkje at dere planlegger det akkurat enda,men i løpet av 2008,seinvinter/vår.Eg ser ikkje noko giftermål,det er akkurat som at det liksom ikkje blir med dere,om det er økonomi,eller kva,men går dere inn for det,så blir det jo.Eg får opp at dere holder i hop,og forholdet ser fint ut det.Ser ut som at kommunikasjonen ikkje alltid er på topp,og at dere kan irritere kvarandre litt,men kven gjer ikkje det.Men husk berre på å ta vare på kvarandre, og gje dere tid ilag,og til å være kvar for dere.Det kan virke som at det er ei jente dere får neste gang,men er ikkje sikker.Klem til deg

Skrevet

Takk for svar :)

Da ser i hvert fall de fleste av spåerne at jeg får et barn til, så håper det blir sånn :)

Å, det stemmer så mye det du sa om oss. Er såååå irritert på sambo for tiden, og han er sur og gretten og ;) ...men det er nok som du sier pga lite kommunikasjon mellom oss og lite alenetid sammen.

Og mye kan nok være pga vanskeligheter sambo har for tiden.

Kan du forresten ta en titt om du ser om han får seg jobb snart?evnt hva?

Skrevet

...og ser du lys i tunnellen for sambo ang jobb og følelser han sliter med?

Skrevet

Det med jobb sliter jo,så føler det vil hjelpe og når han får det.eg føler iallefalll at innen september så ser ting mykje lysere ut for han,og det virker som at han får jobb rundt okt.Klem

Skrevet

Ja, håper det blir lysere snart :)

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...