Gå til innhold

Nedsunken blære, noen som vet noe om det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg, la kroppen få hvertfall 6 mnd! Kanskje trenger den 1 år :) Det kommer til å ordne seg. Om ikke så finnes det hjelp å få. De gjør uansett ikke noe før det har gått en god stund, og du er ferdig med å få barn ( som regel).

Ser du forresten blæra? eller kan det være at du bare er hoven der nede, mellom skjedeåpningen og urinrøret? det trekker seg nok helt sikkert tilbake, bare gi ting tid!

Husk bare på å få gjort litt knipeøvelser. De er vanskelig å få til i starten, men etterhvert kjenner du at det virker, og plutselig skal du se at ting blir mye bedre. Jeg snakker av erfaring ;)

Fikk selv total ruptur.. og har nå 5 mnd etterpå et mye bedre håp for hvordan jeg skal bli, til og med klart å ha sex. Dette kviet jeg meg fryktelig til, men til min store overraskelse kjempe bra, og likt som før :) jeg har vært litt dårlig på å knipe masse hver dag, men kniper noe hver dag. Så det hjelper ;)

HI her...

Har vært til lege på 6 ukers kontroll i dag og ble noe mer beroliget - heldigvis. Var jeg selv som hadde "diagnostisert" nedsunken blære, og det stemmer, dvs fremre skjedvegg har falt litt ned (slik at blæra indirekte vises), men heldigvis ikke hele veggen sa legen. Og man kan se urinveisåpningen fortil mellom kjønnsleppene.

Jeg er helt klar over at operasjon ikke er aktuelt med det første, men jeg ble så panikkslagen da jeg kjente og så at blæra var på vei ut liksom... Og lurte på om man ikke kan ha spiral da, men det kunne man visst likevel.

Hadde også totalruptur, ja (grad 3b). Litt dårlig knipekraft og kontroll, men har aldri knepet så mye som nå :) Skal til kontroll på sykehuset om ca 2 mnd ang etterkontroll av rupturen.

Håper det går seg til, jeg er forresten "ferdig" med barn (tror jeg i alle fall).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...