Gå til innhold

Liker alle Harry Potter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingenting imot Harry Potter. Har sett alle filmene og lest halve førsteboka. Bitt av basillen er jeg overhodet ikke. Men jeg føler meg litt alene om dette ja... godt vi i det minste er to, prekæs :)

ps: du er ikke tilfeldigvis en av oss tre i hele Norge som ikke har lest og dermed tilber Anne B. Ragde?

Annonse

Åhhh.... så flott å se at vi er flere.

Av og til føler jeg meg helt "lost" fordi jeg aldri har lest, sett eller hørt noe om Potter eller Ringenes Herre..... Dvs det er nesten litt løgn... Jeg har sett ca 10 min av første RH filmen... Da flat jeg ut. Drita kjedelig...hihi ;o)

Annonse

Vet ikke,har ikke lest en eneste bok.Og har sett to filmer bare sånn halveis,med nesen nedi en bok:)(Noe annet enn Harry Potter)

Fasinerer meg ikke så mye,for å si det slik.Kanskje det hadde gjort det om faktisk hadde tatt meg tid til å lese de;o)

Harry Pothead som sambo kaller ham=p

Har de to første filmene, kom ikke så langt at jeg fikk kjøpt de neste. Helt grei underholdning, men jeg får ikke frysninger av å tenke på at siste boka er kommet ut for salg nei...

Ringenes Herre derimot likte jeg. Bøkene er bedre enn filmene, men likte begge deler.

Anne B. Ragde... Leste Berlinerpoplene, og kommer ALDRI til å lese om den nitriste familien om igjen.

Herregud, for et detaljert svar jeg skulle gi da, hehe

Jeg har ikke sett en eneste Harry Potter film eller lest en eneste setning i en Harry Potter bok. Liker forøvrig ikke Ringenes herre eller noe sånnt eventyr tull heller. har faktisk sett en Ringenes herre film, men jeg ikke ante hva jeg gikk til, Var den første filmen jeg og sambo var sammen på på kino. Var den lengste kinoen jeg noenganger har vært på(selvom den ikke var såå lang)

Jeg har ikke lest Harry Potter bøkene men syns filmene er koselige.

Men dere MÅÅÅÅÅ lese Berlinerpoplene og Eremittkrepsene!!!

Jeg hørte masse om dem, men kom meg aldri til å lese dem, helt til jeg skulle til Kypros og oppdaget at jeg faktisk hadde bestilt den første boken som vervepremie en gang, hehe;)

Og fy søren for noen bra bøker!

De går virkelig under kategorien "MÅLESESHELSTIFORGÅRS" ;)

Veldig gladi Harry Potter... (ikke fan av RH, selv om det er noe helt annet...) MEN er glad i veldig mye annet... som noen andre nevner, er Ragde også bra, og hundrevis, om ikke tusenvis, med henne..... :-D Leser nesten alt, men klarer ikke "kiosk-litteratur".... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...