selfangerkjerringa Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Søs er her for å farge håret mitt, men jeg har mista bruksanvisninga til hårfargen, og nå lurer vi på om hårfargen skal haes i tørt eller fuktig hår???
ScaryMama Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Tørt:) Ekte farge skal man ha i tørt hår, mens semipermanent skal man ha i håndkletørt.
selfangerkjerringa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Tusen takk, du er en engel Da blir det fresh farge på ka-ping ja! woho! før jeg ombestemmer meg... hehehe...
ScaryMama Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Hva slags farge blir det da? Jeg har brukt mørkebrun flere ganger, ble fin.
selfangerkjerringa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2007 hehehe, det er faktisk nr.3:mørkebrun jeg holder i hånda nå ja greit, da stikker vi og farger!
selfangerkjerringa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2007 ps: hvor lenge tror du fargen skal være i? En halvtimes tid kanskje? Og hva med den beskyttelseskrem-greia? Hvor lenge skal den være i? tisselurt å rote vekk bruksanvisninga ja. joho.
ScaryMama Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Hvis du har tørt hår så holder det med 25 min, hvis ikke så kan du ha i 30.min. Den beskyttelseskremen skal være i ca. 3min.
selfangerkjerringa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2007 Funka som fjell dette Ble riktig så bra faktisk! Verre med stripinga til søs... fy f#¤% for noe humbug den hetta var! Så nå har jeg holdt på helt på frihånd dRITLENGE for å få tatt hele det sinssykt tjukke, krusete håret hennes... skulle vært FORBUDT å selge hjemmestriping! Håper ikke hun må bruke en formue hos frisør for å rette opp igjen det gale jeg har gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå