Monajenten Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 ...er det noe jeg kunne startet opp med? Opplegg av bukser? Gjør folk sånt?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Noen butikker gjør det - har overhørt sånne samtaler i litt dyrere butikker (Mexx og Benetton i alle fall), har ikke prøvd selv. Men hadde jeg hatt noen tilgjengelig som kunne sydd opp bukser og inn kjoler, bukselinninger og sånne "småting" hadde jeg aboslutt tatt det i bruk. Finner jo aldri normale, billige klær som passer sånn skikkelig, og jeg er et naut på sånne ting. Kommer jo litt an på pris også, men sånn generelt hadde jeg likt det )
suseduse Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 jeg jobba på dressmann og der hadde vi det hvertfall en skredder, men er ikke sikkert vero moda h&m har det..
Septemberstjerna og Martine Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Vero Moda her i byen har egen sydame.. Har hørt om mange butikker som har det...
Monajenten Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2007 Hmmjaa.. Har også sett at en del sentre har felles skredder. Og disse litt dyrere butikkene ja, som Hans H osv.. Hmm..
It's all about me Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Der hvor jeg jobber sender vi videre til skredder for kunden. Vi tar mål og ringer fast skredder som henter og leverer. Han kommer tilbake med plagget etter en to dager, og vi kontakter kunden igjen. Litt tungvindt, men fungerer kjempebra.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Ingen som har tilbudt meg det noen gang!!! I butikkene altså. Og jeg må legge opp alle bukser minst 10 cm siden de er så altfor lange (andre jenter er visst ekstremt lange i beina)... Men vet man kan gå til skreddere som tar ca 100 kr per bukse. Det var en skredder i Bergen som tok den prisen forrige gang jeg spurte hvertfall. Vet ikke hva prisen er i andre byen:)
Monajenten Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2007 Bor i Bergen jeg også... Prøver desperat å finne en måte å tjene penger på selv om jeg er hjemme, og så foreslo pappa dette.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 mange butikker gjør sånn du, tenkte faktisk på deg isted, i ukebladet hjemmet kan man sende inn sånne notiser/annonser med tjenester...Sleng inn to der, en der du sier du tar sangoppdrag - og en der du tar syoppdrag go girl:-)
Monajenten Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2007 Hmm, ikke dumt! Så koselig å bli tenkt på :) Takk for tips, AntiKjipeLaila:)
meg & to små vampyrer Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Monajenten: ja, har fått med meg at du bor i Bergen (jeg har nå flyttet da, men bodde der i 8 år). Var derfor jeg tenkte prisene i Bergen var relevante:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå