Gå til innhold

Første delmål nådd.... ned 5 kg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har gått ned 20 kilo på et år nå.. og har jo mange igjen.. Men jeg er ganske fornøyd med at jeg bruker bikini shorts i str 50 nå og ikke 56 som i fjor... og kjøpte en kosebukse på ellos i str 50/52.. og kunne ha hatt 46/48. Så jeg er veldig glad:-)) og har gått ned fra 95 til 90 i bhen.. cupen er den samme da.. men mindre rundt... og ankler er mindre og smalere, bilringene forsvinner fra under puppa og nedover.. om du skjønner. Er blitt flatere øverst på magen og det detter lissom nedover og blir bare mindre:-))

Ja, her er det også slanking på gang for å se om nr 2 snart kan bli en realitet. Har snart prøvd i 2 år. Har et mål om å gå ned 3 kg før sydentur i begynnelsen av september. Håper å nå det målet først! Jeg skal i første omgang gå ned 5 kg i vekt tilsammen. Men vil selvsagt stoppe hvis jeg skulle bli gravid! Noe jeg selvsagt håper i det lengste på!

Lykke til med slankingen!

Annonse

Så flinke :) Jeg holder også på med et "slanke-prosjekt". Har gått ned ca 3 kg til nå og er veldig fornøyd med det! Men har mange kilo igjen... Skal starte prøving i oktober, så tenkte det var best å gå ned noen kilo før den tid.

Så flott å se at det går nedover med vekta alle sammen...

Doffine, du har jo vært knalltøff... stå på :0)

Vi får støtte opp om hverandre her inne, er jo morsomt å følge med hvordan det går med dere andre....

Ja, det er gøy å følge med dere andre som også sliter med det samme. Jeg venter på innkallelse til Rikshospitalet for å sjekke om noe er galt (siden det tar så lang tid før jeg blir gravid), men håper i det lengste å slippe det og at jeg heller blir gravid. Det er mye bedre.

Men først er det sunn mat som står på menyen og trening annenhver dag!

Lykke til alle dere andre - vi må nok støtte opp om hverandre ja! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...