Gå til innhold

Smiths venner......går jo faktisk gravide opptil 17 år i strekk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje noen ukers pauser mellom. Og her sitter jeg og "klager" over at mine siste 10 uker ikke er over snart..

Fortsetter under...

Skrevet

Ja men så har de jo ikke noe annet og bedre å foreta seg heller da...

Skrevet

Sjefen min fra Smiths venner.Kona hans født 5 barn på 6 eller 7 år!!!!

Skrevet

Hva om man viser seg å være infertile da,eller sliter med å bli gravide raskt? Blir man kasta ut,eller?

_Noe_ annet må de da ha å gjøre,he-he;-p

Skrevet

Spare til langt hår gjør de når ikke de er gravide

(fy lanken - slem Fabel)

Skrevet

Huff,så grååååve vi var i målet idag,frøken! :-))

Annonse

Skrevet

Jamen de har jo så langt hår...

også kanskje syr dem lange skjørt også når de har gravid-fri

utover at de har langt hår og lange skjørt så vet jeg lite om dem (kanskje jeg til og med mixer dem opp med noen andre) så jeg skal gi meg der faktisk

Skrevet

Grunnen til at Smiths venner får så mange barn er fordi de 12 første barne tilhører Jesus. 12 disipler. Derfor er det om å gjøre å få over 12 barn slik at noen kan bli deres...

Og ja, mannen kan skille seg hvis dama ikke kan få barn! Problemet er da hvis det er mannen som ikke kan. Ikke at det er et problem for der er det slik at det kun er kvinnen det er noe galt med, ikke mannen. Kvinnen er uren hvis hun ikke kan få barn, Jesus vil ikke ha hennes disipler.

Kjenner ei som var med. Og hun sier at dette er noe man ikke sier høyt men er en slags "uskreven regel". Grøss og gru sier jeg bare. Synes det er et pes med den lille graviditeten jeg har! Tenkt da hvis 14 unger skulle henge rundt i det lange håret og skjørtene dine også. hahaha...

Skrevet

Å hei, her var det mange misforståelser!! :)

Jeg er selv "Smiths venn", og nei, vi må ikke få 12 barn, og langt fra alle har det, da! Det er jo klart at det er de familiene med mange barn som "synes" i samfunnet. Mange av mine trosfeller ser på barn som en Guds gave og det er i grunnen hovedgrunnen til at mange får mange barn.

Selv synes jeg mange av de mødrene som får mange barn er noen troshelter!! :)

Prevensjon er selvfølgelig ikke bannlyst, og man kan gjerne ha sex uten at det MÅ bli barn av det :) Jeg og min mann har et godt sexliv, der han er mer opptatt av å tilfredstille meg enn at han selv skal bli tilfredstilt ...

Jeg har selv brukt prevensjon i flere år, mest fordi min mann ikke har vært klar for barn (jeg har vært ganske babysyk, men synes også det er viktig at begge er klare for det).

Nå, etter å ha vært prøver noen måneder, har jeg funnet ut at jeg har problemer med å bli gravid, og det er selvfølgelig INGEN som mener min mann skal skille seg fra meg (aller minst han selv) Hehe ;)

Det er faktisk sånn at i følge bibelen er det kun lov å skille seg dersom den ene part har vært utro, og man har ikke lov å gifte seg igjen. Så det er tilnærmet lik null skilsmisser faktisk :)

Det er også vanlig å bruke bukser nå. Grunnen til at vi ikke gjorde det før, var fordi mange mente at vi måtte skille oss ut (og gjett om vi gjorde...). Veldig mange av disse med ekstreme synspunkter har forlatt menigheten, og det er nå mye friere. Vi skal fortsatt "skille oss ut", men det er jo ved vårt indre liv :) Være et lys for menneskene, slik Jesus og hans disipler var.

Hilsen en fra Smiths venner

Skrevet

Hvem er Smith og hvorfor er du venn med han?

Skrevet

Mora til ei venninne av meg hadde 13 svangerskap på 16 år. to aborter og et sett tvillinger, altså 12 barn. Helt sinnsykt at de orker.

Skrevet

Smith er vår grunnlegger :)

Offisielt heter vi "den kristelige menighet" og selv sier vi bare "menigheten". Det er andre som kaller oss "Smiths venner".

Helt greit det, ass... ;)

Annonse

Skrevet

Har noen Smiths venner borti gata her. De har barn som går i klasse med barna mine. Skikkelige ålreite folk, og mannen i huset virker som godheten selv. Der i huset er det langt hår, og lange skjørt i skjønn forening med bikini og shorts på sommeren. Men det har ikke kommet nye skudd på stammen på flere år nå. Men kona er jammen tøff som orker. Det virker som hun tåler alt. Kroppen spretter tilbake til sitt slanke selv med en gang etter fødsel. Hun er like full av energi uansett.

Og at man skal skille seg ut, er ganske likt det jeg tror på (er ikke kristen...) Her skal også håret gro... pluss en del andre ting. Man skal skille seg ut, og ha "guts" til å tåle dritten man får slengt pga av det. Slikt får man krakter av ;-)

Skrevet

Ja. Respekt til de som skiller seg ut og står for den de er.

Sorry flåset mitt tidligere i tråden.. men av og til er jeg litt flåsete og ber om unskyldning dersom jeg tråkket noen på tærne :)

Skrevet

Koselig med familiesepslakper da, om alle fikk 17 barn.

Oldemor og oldefar skal feire gullbryllupsdag og inviterer kun barn, barnebarn og oldebarn...

12 barn, greit nok.

144 barnebarn...

1728 oldebarn...

Hvem spanderer middagen?

(kopiert fra DiB ja, for samme debatten er der)

Skrevet

uuupss, mente selvfølgelig selskap :)

Skrevet

sepslakper... hehe - syns det var et flott ord jeg.. nesten det dattra mi sier når hun ser en kirke faktisk.. hun har vært i bryllup og da var det selsklap.. og siden har kirker vært det :)

Skrevet

Hei!

jeg jobber med mange fra Smiths venner, og har fått ett helt annet inntrykk av de,før var meningen baswert på det man hører fra folk og leser om. Synes det er synd at man baserer synet på folk på det grunnlaget,jeg har bare positivt å si om dem,ivertfall de jeg kjenner. Syn og meninger basert på egne erfaringer er mye bedre enn at de er basert på intrykk fra media og andre folk,da får man som regel ett feil inntrykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...