Gå til innhold

Omega 3

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man leser overalt at det er bra for gravide å spise omega 3. Men jeg synes at det er en jungel av kosttiskudd, kapsler og tran som inneholder omega 3.

Noen som kan foreslå hva som er greit å ta (kapsler) evnt. spise for å få i seg "riktig" omega 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå på en helsekostbutikk, der får du tak i det beste. de selger kapsler som inneholder ren fiskeolje uten avfallsstoffer, tran feks inneholder avfallsstoffer som du ikke trenger... snakk med betjeninga i en helsekostbutikk, så får du nok et godt produkt. ellers er det omega 3 i fet fisk, makrell feks, fet fisk bør man egentlig spise minst tre dager i uken om man er gravid eller ikke, men siden man skjelden får i seg så mye er det lurt med tilskudd... lykke til, håper det var til litt hjelp! :)

Skrevet

Vet jo ikke hvor langt du er på vei, men jeg kjøpte kapsler på helsekosten for gravide. Med folat og omega-3 i en kapsel. Legen min sa at det var nok å ta. Begynner snart på 2. trimester og blir bare til å ta restene jeg har igjen. Så begynner jeg nok på kun omega 3.

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...