Susan*lillegutt og mini* Skrevet 23. juli 2007 #1 Del Skrevet 23. juli 2007 Nå er det leenge siden jeg har skrevet noe her inne ja =) Er innom å titter i løpet av dagen,men er mye styr hjemme nå,så ikke alltid tid til å skrive noe. Sindre er nå blitt 3 mnd,og er døpt =) han storkoset seg i dåpen,hehe,da presten døpte han så smila han som bare det =) Ellers var dagen kjempefin =) Han går til manuell teraput han også,han er slik som lillegutt var på hans alder,har en klar favoritt side å ligge på, så hun som vi går til synes det var greit at vi kom med han før det går så langt at han også får kiss-kidd,får akkurat nå har han det ikke,men var fort gjort at han kunne få det,siden han ikke løfter hodet eller noe,men siste dagene er han blitt kjempeflink,holder hodet lenge nå,men han liker jo mest å kose når han ligger på mage,så fort at han bare legger hodet ned og koser,hehe =) Skal på 3mnd kontroll i morgen,da er det 2 sprøyter å hele pakken,så gruer meg litt,må ha Simen med siden han har ferie fra bhg,men går vel bra =) Simen er nesten sluttet med bleie,han har jo vært flink å gå på potte/do siden oktober,så nå i sommer har han gått uten bleien,vi har prøvd å la han gå uten hvertfall litt hver dag,men han liker ikke helt å bæsje på potta/do så da ender det opp med at han bæsjer med engang han får bleien på,MEN idag bæsjet han på potta!!!! JIPPI!!! over en liten kneik der ja =) Så han stod å hold på å ta i,gikk bare i boxern,så da gikk vi på potta,å der kom d en liten dert..hehe =) jeg roset han opp i skyene,og han ble så fornøyd med seg selv at han måtte på do å prøve å bæsje der å,hehe =) Han har vært på 2års kontroll,han er nå 12,7kg (med alt av klær på,og 88,7cm lang,store gutten min!!!! =) Han er blitt flink å snakke,snakker masse nå,alle forstår han,snakker med 3-4ord i setningen,men han har mistet ene drennet i øret,så har litt dårligere høresel,pluss ørebetennelse på det øret,så håper det ikke stopper opp,skal muligens få satt inn nytt til høsten. Ellers er dette siste uke han har ferie fra bhg =) gleder meg til han starter igjen,hehe =) Vi skal foresen på astmaskole med han,så jeg gleder meg til å få litt mer info om div.ting og tang og bruk av medisin. Ellers går det bare gått med meg,trives i huset vi bor i,og synes det går bra å være tobarnsmor =)) litt slitsomt tl tider,men sånn det skal være =) Gubben har kommet med at han skal fri ordentlig til meg i løpet av høsten,å vi har snakket kjempemasse om bryllup i det siste,har jo tross alt vært forlovet i 5år snart,så er vel på tide,venner av oss begynner å snakke om suprise bryllup. hehe..mens jeg skrev dette,så måtte Simen på do,han måtte bæsje,så der har vi sotte en stund,først på potta,så på do =) men han bare tisset da..hehe =) han tror han bæsjer når han fjærter,skal ikke være lett for disse små =) Vel..det var en liten oppdatering fra meg =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9900143-april-en-liten-oppdatering-fra-oss/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. juli 2007 #2 Del Skrevet 24. juli 2007 Oj, skal si han er flink med pottetreninga! Vi har bare gitt opp hele greia. Får se til neste år. Haster ikke for min del egentlig. Jeg er nå "bare" hjemme likevel, så om jeg bytter 5 eller 8 bleier går nesten for det samme... Begynner å lure på om vi er de eneste som ikke har vært på 2-årskontroll enda.. Aner ikke hvor stor snuppa er nå. Men i klær går hun stort sett i str 92, men har fremdeles en del i 86 og faktisk noe i 80 og! Sindre var på 3 mnd kontroll i går. 7kg og 65 cm lang, og 42.3 rundt hodet. Helt på gjennomsnittet. Jeg har jo trodd han var så stor, men det stemmer visst ikke...hehe... Så spennende med bryllupstanker da! Etter 5 års forlovelse er det vel kanskje på sin plass? hehe.. Nei, nå er det en som krever bleieskift her.. Kjekt å høre fra deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9900143-april-en-liten-oppdatering-fra-oss/#findComment-9903916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 9. august 2007 #3 Del Skrevet 9. august 2007 Koselig med slike oppdateringer:) Hvor skal dere på astmaskole? Flink han er til pottetrening:) Mini har også slutta med bleie på dagtid (nesten iallefall), og det har gått over all forventning. Blir spennende å se om det går like bra når han skal i bhg igjen. Minien din begynner jo bli "stor" jo, 3,5 mnd allerede?! Synes jeg omtrent akkurat leste at du hadde født jeg;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9900143-april-en-liten-oppdatering-fra-oss/#findComment-10041534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå