BabyWen Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Hei! Etter å ha brukt litt tid å finne frem i denne barnevogn-jungelen, tror jeg at valget blir en Teutonia Spirit S3 Fashion design med fashion duo-bag. Men det er noen spørsmål jeg har, som jeg håper dere kan hjelpe meg å få svar på Det sies at hjulene kan være litt harde, men at bakhjulene kan byttes ut med lufthjul. I og med at fremhjulet ikke kan skiftes, blir det da ulik "felg" på frem- og bakhjulene?? Trenger jeg å bruke ekstra madrass i duo-bagen (den fashion hardbagen)? Ønsker også å høre andres erfaringer med denne vognen!
Jeinta78 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg synes ikke at hjulene er harde i det hele tatt. Vognen har kjempegod fjæring, jeg merker ikke at det ikke er lufthjul. Dessuten slipper man tenke på punktering, det skjedde jo en del ganger da jeg brukte vogn med lufthjul. Iflg Teutonia skal man IKKE bytte hjulene til lufthjul, da hjulene ikke er laget for slik utskifting, og det ikke finnes som standard. Når det er sagt så vet jeg at flere forhandlere opplyser at det går an å sette på lufthjul, men da ikke hjul som er lagd for den vognen. Så det får du nesten vurdere selv. Jeg har ikke tenkt å gjøre det, med mindre vognen blir helt håpløs å bruke på vinterføre. Har kun sportsvogndelen, så kan ikke svare på det andre spm. Ang flere erfaringer så har jeg og mange andre skrevet en god del svar her tidligere, så søk på forumet. Orker ikke skrive alt på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå