Gå til innhold

Tenkte å teste i morgen....gruer meg sånn :-(

Anbefalte innlegg

For første gang gruer jeg meg virkelig til å teste.

Dette er 9. innsetting, og de to siste gangene har jeg satt inn 2 egg.

Jeg har ikke kjent antydning til noe som helst før i dag, litt "strekking" der nede. Ellers store ømme bryster, men det kan jo like gjerne være av Progestanen.

Merkelig at man aldri blir vant med disse følelsene, man skulle jo kanskje tro at man ble litt herdet etter så mange forsøk.....

Har testa positivt 2 ganger før, men begynte å blø i uke 6 og 7.....så det vil seg liksom ikke.

Dette er vårt siste forsøk på leeeeenge nå. Vi har igjen et forsøk igjennom det offentlige (fikk et forsøk i tillegg da vi var med på studie på St.Olavs) Siste forsøk tør jeg ikke bruke på St. Olavs, tenker som så at når det ikke har funket etter 9 forsøk, så går det sikkert ikke aldri.

Vi tenker derfor å vente til neste år, slik at vi kan dra til Danmark og prøve Ass.hatching. Har nemlig fått ny jobb fra 1 okt, og føler det blir litt dumt å begynne med nye forsøk akkurat da.

Men,det er jo så lenge å vente! Og i tillegg tenkte vi å gifte oss neste år....men det må jo sikkert utsettes da privat forsøk koster masse+ reising og overnatting.....

Vanskelige greier.....man skal jo ha vært gift i noen år også hvis vi evt. må adoptere.

Ok. Her tar jeg sorgene på forskudd ser jeg.......men, måtte bare få ut mine bekymringer.

Noen andre som skal teste denne uken?

Fortsetter under...

Vil bare ønske deg lykke til med testingen jeg. Håper virkelig du lykkes denne gangen!

Skjønner at du er nervøs, den 2. rugeuka syns jeg har vært skikkelig nervepinende hver gang....., men værre og værre for hvert forsøk.

Jeg gruer meg til insetting nr. 6 som bare det!

Håper du slipper å vente lenger og at det sitter denne gangen!!!

Lykke til :)

Sender deg mange gode tanker vedrørende testingen.

Jeg håper det går deres vei nå :o).

Skjønner godt du vil prøve noe annet enn st.olav om dette ikke går,

men jeg håper og tror at nye forsøk blir uaktuelt for deg på en lang lang stund,og at det spirer i magen din allerede !

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...