Gå til innhold

Hva er det som skjer??? Blir jeg lurt nok en gang??

Anbefalte innlegg

Heisann.....

Kjempelenge siden jeg har vært her inne....sluttet å prøve å bli gravid i januar....orket ikke flere skuffelser. Hadde da prøvd å bli gravid i 4 år. Livet ble mye lettere etter at jeg sluttet å prøve, jeg ble gladere og ikke mere deprimert.

Men nå har jeg ikke hatt skikkelig mens siden mai. Jeg bruker ha den i 4-5 dager, og i juni var det bare litt blødning midt i måneden i max 3 dager. Tenkte ikke noe særlig over det da. Og da jeg og min mann "koste" oss litt en kveld så kom det en hel del slimete blod ut (dette i beg av juli) og det var det...siden har jeg ikke hatt den.

Skulle ut i helga så jeg tenkte jeg kunne ta en test bare for å være sikker før jeg begynte å drikke...den var negativ.....men da jeg kom hjem utpå natta så jeg på den igjen...da var det ett svakt rosa strek til....merkelig...

Brystene er tunge og verker....av og til har jeg mensmurringer men ikke noe utflod eller blod....

Det som er så godt er at om det tante rød dukker opp så blir jeg ikke så deppa som jeg ville blitt før......men det er jo lov til å håpe ;-)

Fortsetter under...

Hei:)

Hvor lenge så du på testen før do dro ut den kvelden?

Man sier jo at testen ikke er gyldig etter 5,10 minutter.Men kan jo hende at du har lite HCG enda og at testen reagerer sent:)

Gravid tror jeg!!!;) Ta en test til da!!!!

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...