Gå til innhold

Vil symptomene på graviditet fortsette?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er bekymret for MA etter voldsomme smerter i magen i uke 5. Er nå i uke 11. Har hatt og har mange symptomer på at spiren er der, men er redd siden MA ikke "merkes". Har mye ligamentsmerter, ømme bryster,ekstrem tretthet + + +. Til dere som har opplevd MA, forsvant/endret symptomene seg? vokste magen? Takker for svar.

Fortsetter under...

Jeg fikk oppdaget MA i uke 11 på ultralyd pga små blødninger. Fosteret hadde da vært dødt i 2-3 uker. Symptomene forsvant så og si samtidig med at jeg begynte å blø i uke 11. Så jeg hadde altså symptomer på graviditet noen uker etter at spiren desverre var død.

Hei. Jeg hadde MA i uke 15 og spiren hadde vært død siden uke 7. Jeg gikk rundt i 8 uker med symptomer. Livmoren/magen vokste, brystene var ømme og jeg var trøtt. Hadde også mensmurring og stikking på sidene. Etter utskrapning for en uke siden har symptomene forsvunnet. Legen sa at jeg vil sannsynligvis teste positivt på graviditetstest opp til to uker etter utskrapning. Vist du er bekrymret synes jeg du bør ta kontakt med lege. Det er INGENTING verre enn å gå rundt å bekymre seg.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...