Gå til innhold

Erfaringer med Nøstebarn sine tøybleier (Propolino)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

jeg har ikke provd popolino, men jeg har noen Sandy´s. Det er samme bleien, men laget for henholdsvis det europeiske og det amerikanske markedet.

Jeg elsker denne bleien. Kunne godt hatt bare slike for min del. Mange påstår de tørker sakte, men det er mulig jeg bare har gode tørkemuligheter for jeg synes de tørker relativt radig. Definitivt tørre på 24 timer her iallfall.

Les mer om den på Kenguruloftets side her:

http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18/kenguruloftet/subdet31.htm

Grunnen til at de er billigere er at de er formsydde. Bleier uten sperrelag pleier vanligvis å være noe billigere enn f.eks lommebleier og altiett.

Vi bruker noe popolinos fra nøstebarn med ullbukse utenpå ( men mest brettebleier fra jysk - forde gas er billig og tørker fort etter vask)

Bruker et dobbelt innlegg av bambus inni (sydd av bambushåndklær fra jysk)

Kjempegode og myke bleier - blir ikke stive etter vask, selv om de henges til tørk

Anbefales ja!!

Vi har nokre få av dei og synest dei er heilt supre! det einaste eg har å utsette på dei er at i og med at dei er laga av frotté, så kjennest dei litt "stikkete" når dei har lufttørka etter vask. Fasong og knepping er super, og eg har sydd nokre liknande bleier til småen, berre med flanell inn mot huda i staden for frotté :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...