Gå til innhold

kjenner dere liv i uke 18

Anbefalte innlegg

jeg er nå gravid i uke 18, og kjenner så og si ingen ting...magen vokser, og jeg ser gravid ut, men jeg føler ingen ting. Skal på ultralyd neste onsdag, så får jo se da, men synes liksom "alle" andre kjenner spark og sånn, mens jeg bare sitter her og føler ingen ting.. hmmmm når er det vanlig å begynne å kjenne neo? er førstegangs forresten

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9899105-kjenner-dere-liv-i-uke-18/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er også 18 uker nå, og kjenner heller ingenting! Begynner å lengte veldig etter livstegn nå... magen vokser og jeg ser nå definitivt gravid ut! Endelig, litt godt å være over gravid eller bare lagt deg ut litt-fasen :-)

Skal på ul i morgen og er veldig spent - har hele tiden gledet meg veldig, men nå som det nærmer seg begynner jeg å bli nervøs for om noe er galt!! Er jo så mye de undersøker på ul. Har vært i kjempeform hele tiden så krysser fingrene for at alt er bra og at den lille spreller og er frisk og rask :-)

Hei

Hadde akuratt slik selv.. Med min første kjente jeg liv veldig tidlig, men med min nr to kjente jeg ikke noe før uke 19.

uke 20 ble det kjempe liv og samboren min og sønnen min kjente babyen utenpå.

Jeg var selv bekymret med det, men når jeg var på ul og så knøtte ble jeg kjempe rolig...:)

Lykke til...

Ja her kjenner jeg ordentlige spark, men h*n er sparsom med dem!!! Hehe.. Kommer av og til, å da kan det gå lang tid før jeg kjenner noe igjen... :) Andregangs jeg da...

Jobber sammen med ei som er 20 uker på vei og førstegangs, og hu er ikke sikker på om hu har kjent spark enda.. Hu veit ikke hva hu skal kjenne etter, så hu lurer fælt da.. Men er på en måte som bobbler i magen. Som en fisk som slipper ut luftbobbler.. Hehe er ikke rare greia først men.

hei!

for førstegangs sier de vel gjerne rundt uke 20, mens for flergangs rundt uke 18...

Venter selv nr 3 og er nå 16+2. Tror jeg har kjent noen små "dult" men er usikker. Til å begynne med kjennes det jo bare ut som noen små luftbobler som sprekker, så kan være vanskelig å være sikker på om det er babyen eller luft i maven ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...