Gå til innhold

Har svært liten menstruasjon, kan dette ha noe å si for at jeg evt. ikke kan bli gravid?

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om dette?? Jeg blør i kanskje fire dager, ingen ting om natta..... og om dagen kommer det lite blod, kunne klart meg helt fint med ett bind ( hvis man ikke skulle tenkt på hygiene).

Sorry alle detaljer...... men håper på svar fra dere!!!! Kan tilføye at jeg bruker progesteronkrem men føler ikke at dette hjelper noe særlig.

Takker for svar!

Fortsetter under...

Heisann

Kan ikke svare fordi jeg lurer på dette selv. Jeg blør bare i 3-4 dager og da lite. Eneste grunn til at jeg skifter bind ofte er hygiene, for bindet blir ikke fullt altså... på forsamtalen på haukeland syntes gyn at dette var veldig lite, men nervøs som jeg var tenkte jeg ikke på å spørre om hva hun mente... noen som vet?

hmm....

Jeg har det på akkurat samme måte; Blør lite, bare på dagtid, og tror jeg kunne klart meg med godt med under ett bind i døgnet dersom man ikke skulle tenkt på hygienen.

Jeg har aldri tenkt på dette som noe negativt, bare vært lykkelig for at jeg slipper stresset med store blødninger, men hvem vet?

Jeg syns jeg blør mer når jeg går på pillen ????

Blør heller lite uten, men har to barn, så det skulle vel ikke gjøre noe ? Er som dere, må ikke bytte bind fordi det blir fullt....

.................da har jeg jo fått enda et svar her.................du har blitt gravid, med liten mens.... så da kan egget feste seg allikevel.... superdupert!!!!!!! godt for alt man slipper å bekymre seg over, tussilussi.... nok en gang takk!!!!

Hei

Min siste mens var på 1 og 1/2 dag!!! ringte gynokologen min og han sa det kunne være normalt for meg( 4 mnd siden sist abort). Men jeg gikk og fikk Crinone og det virket på meg!!!! men før har jeg alltid hatt mensen i 4 til 5 dager, men det betydde visst ingen ting.....Lykke til

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...