Gå til innhold

Skal jeg ta sjansen på å fly?


Ildfluå

Anbefalte innlegg

Har bestilt tur til kreta. Da vil jeg være rundt 7-10 uker på hele turen.

Har lest mye om stråling.

 

Det hører med til historien at jeg for et år siden mistet barnet mitt på termin.

Hele svangerskapet var jeg frisk og fin. Men barnet hadde ansiktstrekk som kunne tyde på at hun ikke var frisk.

Det var ikke noe galt med kromosomene, og obduksjonsrapporten kunne heller ikke gi noen diagnose\forklaring.

 

Dette gjør nok at jeg er ekstra redd denne gangen, og vil ikke ta noen sjanser.

Nå midt på sommeren er det ingen leger med erfaring å spørre. På nettet finner jeg uttalelser som sier at man ikke har nok forskning på området.

 

I tillegg drakk jeg alkohol dagen før jeg testet positivt, så jeg har mest lyst å legge meg ned å våkne om 8 mnd............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen økt abortfare ved å fly eller reise til syden. Det en skal passe på er å ikke spise ferske grønsaker som en ikke vasker og skreller selv, drikke myyye vann fra flaske, passe på at kjøttet og kyllingen er skikkelig gjennomstekt, og vaske seg ofte på hendene.. Et bra tips er å kjøpe antibakteriell (tror det var det det het) gele på pumpeflaske på apoteket. Det er fint å bruke før en skal spise slik at en vet at en ikke får noen bakterier i munnen som ikke skal være der.

 

Jeg var nettopp i Bulgaria og er 11 uker på vei nå.. Jeg har mistet flere ganger tidligere, og jeg hadde ingen problemer der nede. Gikk helt fint..

 

God tut og nyt solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...