Gå til innhold

Noen flere som har vondt i hodet?????


*3 prinsesser + 1 prins*anno74

Anbefalte innlegg

Har de siste 2 dagene hatt veldig vondt i hodet. Dette er noe jeg ALDRI har ellers. Det verker i tinningene og på høyre side oppe på hodet. Når jeg reiser meg opp dunker det noe helt forfredelig der oppe. Det er nok å bare bøye meg ned for å ta ut søpla så smeller det.

Er dette noe som er vanlige graviditets tegn?

Er 10+4 i dag.

Det småverker hele tiden men er værst når jeg har ligget på sofaen eller bøyer meg ned og reiser meg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg er snart 12 uker på vei, og har hatt mye mer vondt enn til vanlig mens jeg er gravid. Men tror ikke smerten har sittet på et spesielt sted eller noe. Det har vært verre i varmen. Tok paracet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vært plaget med forferdelig hodepine og det er visst ganske normalt. En får det pga det økte blodvolumet i kroppen. Jeg har prøvd å spise og drikke for å få den til å forsvinne, men ikke alltid det hjelper heller.

 

Jeg har ikke tatt noen tabletter for det, men paracet skal jo være "trygt" for gravide og ta, så om du ikke blir noe bedre så kan du jo sikkert ta en. Eller ring og hør med legen om det er noe annet de foreslår du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Plages selv mye med hodepine, nå i graviditeten og ellers. Når vi er gravide har kroppen vår behov for ekstra mye væske, pluss at vi har lettere for å få hodepine pga økt blodvolum. Det er derfor veldig viktig å drikke rikelig. Mye mer enn du normalt gjør, spesielt nå når det er sommer og varmt. Ofte kan 1/2 liter vann hjelpe på hodepinen, så prøv det. Ellers så kan man ta en paracet. Håper det hjelper og at du slipper hodepinen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...