Gå til innhold

Våre to små kom til verden den 18 Juli.. Uke 30+5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med dine 2 små nurk =)

Jeg fødte tvillingene mine akkurat 1 uke etter deg (31+5). De er 13 mnd

Hvor er det du fødte?? Jeg fikk mine på Ahus. Der er de kjempe flinke ihvertfall.

Masse lykke til videre og kos deg masse =)

Stor klem fra

Gratulerer så masse!

Vårt 2. barn ble født i uke 31 + 4 i mars, også på Ullevål. Han veide 1284 gram og var 38 cm lang. Storesøster på snart 4 ble også født prematur i uke 27, veide 650 gram. Hun er en helt frisk og rask 4-åring i dag, ingen tegn til mèn etter den tidlige starten (liten og nett fortsatt da, men....).

Personalet på nyfødtintensiven (både leger og sykepleiere) er fantastiske - de vet hva de driver med. Jeg tar av meg hatten for jobben de gjør, og er dem evig takknemlig for at vi har to friske, fine barn i dag!

Et tips fra meg; sørg for at du forteller dem hvor fantastiske de er innimellom - tror ikke de får høre det hver dag...

Jeg kjøpte Twist til pleierne på rommet når vi feiret våre dager - 1 kilo, 1 mnd, 2 kg osv..(en pose til hvert av skiftene).

Denne gangen hadde Lindemann (sjefen for avd) selv legevisitt den dagen vi skulle reise hjem, og jeg passet derfor på å oppsøke han og takke ham for to fantastiske opphold og sa at dette var et fantastisk sted å være når man først skulle få premature barn. Han ble helt rørt, fikk tårer i øynene, takket og ga meg en skikkelig bjørneklem. Da ble jeg rørt også....

Lykke til med tvillingene dine - de er i de beste hender!

Snart er de ute av kuvøser og av cpap, og da blir de litt mer ordentlige babyer - lettere å løfte opp og kose med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...