Minnie Mom Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Storebror heter Kristoffer og begge etternavnene har K i seg. Hva synes dere om Markus? De fleste heter vel Marcus, men synes ikke det passer så bra siden det er så mye K-er i navnene fra før..? Kom gjerne med forslag på andre guttenavn som kan passe med Kristoffer og to etternavn som også inneholder K. )
Vannmann35 Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Markus med k er jo helt flott:-) Dessuten er Markus med k mer vanlig enn med c! Synes Markus og Kristoffer er flott sammen.
prebs Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Markus med K er mye finere enn med C og passer veldig bra til Kristoffer (som også er finest med K...) Bra valg!
Sentralstøvsugeren Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Egentlig foretrekker jeg med C, men som du selv sier passer det best med K i denne sammenheng:):)
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Markus med K ser mye mer "normalt" ut, enn med C, og passer godt sammen med Kristoffer - som forøvrig også er absolutt best med K. :-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Dersom dere har bestemt dere for det navnet så er det ingenting i veien for å skrive med k. Blir "norskere" av det. Men kanskje ikke mitt førstevalg.
Minnie Mom Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2007 Takk for svar alle sammen. Vi har ikke bestemt oss for Markus enda, men det er et navn jeg driver og smaker på.. ) Vet ikke engang om det er gutt eller jente, men jentenavnet er lettere for da har vi et navn som vi vurderte forrige gang da det ble gutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå