Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har fallt helt for disse navna, men jeg er litt i tvil om det ikke blir litt rart når både mor og far er "norske"....
Vannmann35 Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Amina og Athina er kanskje litt vel eksotiske, selv om jeg synes det er nydelige navn. Kjenner selv en Johanna Amina, men hun er halvt egyptisk :-) Mina og Mira er navn som er helt fine på norsk. Men Mira er faktisk Norges mest brukte hundenavn - bare så du vet det. Ellers liker jeg personlig Mirja - synes det klinger kjempefint :-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Mina er kjempe fint! Mira assosierer jeg fort med hun sangeren, og de to andre navna var helt greie....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Da synes jeg Mina kanskje passer best.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Athina er et nydelig navn!!!!! De andre synes jeg er helt grei..
Milletrille Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 1. Mina 2. Athina, litt nytt og likte det jeg. Ville skrevet Atina. 3. Amina Mira erhelt uaktuelt for meg, syns navnet er grusomt. Kjente ei som het det og hun var virkelig ikke pen eller spesielt begavet... fælt å si det men.. også vet jeg om en hund som heter det. Men klart, datteren din blir sikkert nydelig og kaller du henne Mira, så blir det sikkert et fint navn også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå