Gå til innhold

Jeg gruer meg til hver sommer og fellesferie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunnlag av alle som har katt f.eks.. veeeldig mange, ikke alle, reiser fra katten sin i god tro om at den klarer seg selv den tiden de er borte..eller simpelthen driter i den.. som da er f.eks alt fra 2- 6 uker.. den klarer seg ikke såå lenge uten vann og mat! Jeg blir så sint..

Hver eneste dag, hver eneste uke, hver eneste sommer, ser jeg tynne ragmagre kattepuser som er skrubbsultne at de kunne spist potene de går på!

Jeg la spesiellt merke til en katt som vandrer rundt i sentrums gater, den dukket opp samme dagen fellesferien begynte.. tynn, veldig kosete, og suulten.. flyr rundt bakeriet og andre plasser de serverer mat, og tigger.. Mat har den fått av meg og andre som synes synd på denne stakkars tigerstripete katten :S

Budskapet mitt med dette innlegget, er om dere ser noen forlatte katter, ta kontakt med noen som kan gjøre noe med det.. Dyrebeskyttelsen f.eks, selv om de er overarbeidet.. da har du hvertfall sagt i fra! :)

Fortsetter under...

Skrevet

Enig med du. Man burde måtte betale for katter på lik linje som med hunder.

Skrevet

Jaa, det er jeg faktisk enig i :) etter det jeg vet, er det slik i Danmark :)

Skrevet

Tror det hadde vært bra. Høynet verdien på katter og hvordan enkelte ser dem.

Har selv perser så jeg har betalt for den, men kunne gladelig ha betalt for ei vanlig katt og dersom jeg hadde villet hatt det.

Skrevet

Ja, jeg tror det ville blitt en suksess i grunn :)

Noen kunne også sterilisert hunnkattene sine, om de ikke ønsker kattunger til verden.. sett mange tragiske hendelser med kattunger som er kastet til sjøs i poser o.l.. Syyykt :(

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

Har sett den jeg også her i sentrum! Synes synd på den..:-/ Så den på torget ved mix.. Men så en savnet katt-annonse på spar en dag, vet ikke om det var den, husker ikke helt hvordan katten så ut.. enig med deg hvertfall ang alt dette!!

Annonse

Skrevet

Bra skrevet Twig:)

Helt enig!!

Skrevet

mamma'n til go'gutten

Er du fra Hokksund?

Jaa sett de jeg også, og har pratet med eierene, traff på de da de hang opp disse plakatene.. men det var ikke den pusen :S

Skrevet

Det skulle også vært strengere straffer for mishandling/vanskjøtsel av hunder, katter o.l. Straff = ei saftig bot som sviiiir!!! DA hadde kanskje folk tenkt seg om en eller to ganger. Og for å kunne håndheve en sånn lov, måtte alle dyr registreres (merkes), slik at eieren kunne gjennfinnes om dyret skulle bli borte, skades, forlates eller bli funnet døde.

Skrevet

Husker det var en sånn en som tuslet alene rundt og inn i Snappys gatekjøkkenet i Krokstadelva for en måned siden ca...

Tror den og var blitt forlatt..

Skrevet

Huff, enig med deg Twig!!

Skrevet

Datanerd c",) 4/9-07

Mulig det kan være samme katten ja..

Fin termindato du har ;) fødte jenta mi 4/9-05 =)

Skrevet

Amen, Twig!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...