Gå til innhold

arret mitt er helt usymetrisk..flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

arret mitt så ut som det skulle bli ganske så pent... men ettervert som det fikk gått seg til er det blitt ganske skakt og usymetrisk. Det er som en skjev smilemunn:( noen som vet hva som skal til for at men skal få dekket en liten fiksings?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får å få dekt et sånt inngrep må det være helsemessige plager ved det eller at det gjør det psykisk syk.

At du bare ikke liker formen på det er ikke grunnn nok, det må du betale selv.

Skrevet

synes du virkelig det vil være verdt en operasjon for å få et litt penere arr???

• 2 måneder senere...
Skrevet

Mitt arr er også skjevt, noe som i begynnelsen gav en litt skjev magefasong, fordi arret også var strammere på den ene siden. Etterhvert ble det mindre synlig, og syntes ikke når jeg hadde bikinibukse. har nå tatt nytt ks, og de åpnet det gamle snittet. Har nå enda sjevere mage enn før, (magen henger som en pølse over ene halvsiden av arret)men regner med at det vil gå seg til med tiden. Når det gjelder muligheten for å "fikse" på arret, tror jeg som de andre at man ikke ville få noe slikt innvilget, og jeg tror dessuten sjansen for at det ikke ville rette seg, men tvert i mot bli verre, er stor. Det ser nok bedre ut etterhvert!

Skrevet

Du kan få fikset på arret dersom arret er veldig stygt. Hadde en del komplikasjoner etter keisersnittet der de bl.a måtte reoperere, samt åpne sting. Legen fortalte meg at arret kunne bli stygt, men at det var bare å komme tilbake så skulle de rette på det. Har egentlig blitt vant med det skjeve, stygge arret mitt, så det er aldri blitt gjort da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...