blimbaby Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Hadde egentlig tenkt å bli kjørt med hest og vogn fra kirka til selskapslokalet, men ettersom vi håper å få gifte oss nyttårsaften og bor i nord norge, kan nok dette bli en kald fornøyelse... Nå lurer jeg litt på å lage i stand kanefart med hest og slede til både oss og hele selskapet.. tror dere dette kan fungere? Tenker da å sørge for skinn og tepper på hver slede og fakler og slikt... Vi blir antakelig en plass mellom 20 og 40 tilstede og jeg går ut fra at noen uansett velger å kjøre bilen selv. Det er ca 2 km langt, men med kanefart kan det gå ganske raskt.. Tenker da å sørge for maxitaxi mellom middag og kaffe så gjestene får henta bilene... Er litt usikker på om dette er en tåpelig ide i penklær og hele pakka, men det blir jo frivillig for gjestene og jeg kunne godt tenke meg kanefart i brudekjole:)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Synes dette høres nydelig og romatisk ut, og litt kaldt. Har selv kjørt det og elsket stemningen. Bare folk ikke fryser for mye tror jeg det blir utrolig fint og vellykke!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå