Gå til innhold

WTF!?!? Fikk mail av BF nå..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg ikke har hørt fra på evigheter..

Han sendte et bilde av meg og han,og under sto det

"Husker du hvor fint vi hadde det?:( "

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knegg knegg. Gutter er rare. Når man først gir F etter at de har vært lite samarbeidsvillige i lang tid, da kommer de krypende tilbake.

Han mener det nok oppriktig, spørsmålet er om han mener det på lengre sikt hvis du tar ham tilbake.

Skrevet

ikke vet jeg!! Har ikke hørt noe på evigheter, og sist gang vi pratet sammen skjelte han meg ut etter noter.

Jeg skrev tilbake "joda, vi hadde det veldig fint sammen FØR ja. Hvorfor gidd du i det hele tatt og kontakte meg etter alt du sa sist gang?"

Så fikk jeg svar nå

"Fordi jeg er glad i deg, elsker deg og tenker kun på deg. Du pleide jo og slenge drit til meg hver dag. Du fikk bare alt på en gang i stedenfor hver dag. beklager"

Skrevet

Du får se det litt an. Det aller beste er jo om dere får et ok forhold slik at dere kan samarbeide om den lille. Jeg svelger kameler ukentlig for å ha et ok forhold til barnefaren her. Men kjærligheten er borte.

Skrevet

skikkelig hårete, beinete kameler som stinker:P

Skrevet

hva skal jeg tro nå da? Jeg elsker han fortsatt.. Vil veldig gjerne at vi skal fungere som en familie alle tre når lille gutt kommer.

Skrevet

Det skal ikke være lett ;)

Nå kjenner jeg ikke til situasjonen deres, men kansje ta det små skritt fremover. Og bare oppføre hyggelig mot hverandre og ikke dra opp gammelt dritt. Kansje se på dere som venner og han kansje klarer å stille opp som far til barnet ditt i det minste.

Jeg vet ikke, det er vondt og vannskelig. Hvordan kan vi ta tilbake menn som har avist oss totalt og sakt så mye stygt om oss og barnet. Tror du bare må se ann situasjonen og kjenne på hjerte ditt ;)

LYKKE TIL!! Forstår det er utfordrende.

Skrevet

Ps. skulle ønske jeg hørte noe som helst fra BF... og at vi kunne fungert som en familie på tre når nurket kommer.

På den andre siden så må jeg se alle fordelene med å bli alenemamma :) hehe har ikke så mye annet valg enn å se det possitive med å bli "hot singel mam"!

Skrevet

Det er alltid så vanskelig å gi råd til andre, for man kjenner jo ikke bakgrunnen for at ting er blir som det er blitt.

Men det som i hvert fall er sikkert, er at det er bedre for et barn å vokse opp med mor og far hver for seg, som samarbeider på en bra måte, enn å vokse opp med konstant krangling og ustabilitet rundt seg.

Selv om man fortsatt er glad i barnefaren (og det er jo ikke så rart hvis man har vært sammen lenge) så er det viktig å sette babyen først. Tenk på hva som er best for den lille. Og det er ikke sånn at hvis du ikke tar ham tilbake nå, så kan dere ALDRI bli sammen igjen. Noen ganger ordner det seg på lang sikt, men det er viktig at du setter ned foten og viser at du ikke lar deg manipulere til hva som helst. Vis at du klarer deg alene, og forhold deg til ham på dine premisser.

Elsker han deg virkelig, så er han der om et halvt år også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...