Gå til innhold

Vurderer å bli dagmamma (frognerområdet)

Anbefalte innlegg

Hei..

Er hjemme med Noah nå som fyller 1 år i Januar 08. Regner med at jeg ikke får noen barnehageplass til sønnen vår i januar, så jeg må nok bli hjemme med han. Muligens jeg blir dagmamma for en periode frem til juni 08. Det hadde jo vært koselig for Noah å få en lekekamerat..

Er utdannet barne og ungdomsarbeider og har jobbet i barnehage i 5 år nå, så jeg har god erfaring med barn.

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Vi vil mest sansynligvis heller ikke få barnehageplass til gutten vår Birk som fyller 1 år i desember og er derfor på utkikk etter dagmamma til han fra desember/januar. Vi bor på Voksenkollen i Oslo og frogner er jo ikke langt unna! Vil veldig gjerne ta en prat med deg om du fremdeles har plasser igjen. Hvor mange barn vil du eventuelt ta deg av?

Ser fram til å høre fra deg!

Kunne vi tatt en prat kanskje? Som sagt må du gjerne ringe meg om du synes det høres interessant ut og du enda ikke har fått tak i noen andre. Jeg kan godt ringe deg dersom du ønsker det. Send meg bare en beskjed med nr ditt.

Annonse

hei hei!

Jeg har en sønn som blir 1 år 17 november,så trenger en plass fra 1 novmeber hvis du ikek allerede har fått noen?

Vi bor på Vika,så det blir ikke lang unna!Har en datter fra før på 4 år som går i b hage.Vil veldig gjerne treffe deg hvis det fortsatt er mulighet til og få plass.

vennlig hilsen anette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...