Gå til innhold

Kvalmen nesten forsvunnet, men har ingen matlyst :-(


*3 prinsesser + 1 prins*anno74

Anbefalte innlegg

Er i uke 10+3 i dag.

Jeg har vært veldig dårlig siden uke 3 ca. Har ikke fungert i hverdagen i det hele tatt, ligget på sofaen hver dag og nesten ikke orket å ta meg av barna. Godt jeg har en utrolig flink og god mann :-D I denne perioden har jeg spist lite og ofte.

De siste 3 dagene har kvalmen forsvunnet litt :-D heldigvis. Men har null matlyst, Spiser 1 til 2 brødskiver til frokost men så spiser jeg ikke mer. Er ikke sulten og tanken på mat gjør at jeg kjenner kvalmen stiger og jeg brekker meg nesten. Drikker vann og appelsin juice og tar folat og omega 3. dette er veldig slitsomt da jeg ikke har noe overskudd.

Noen som har noen tips til meg så jeg kan få matlysten igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med frukt?

 

Jeg levde på appelsinjuice og plomme, nektarin og eple de verste dagene.. Følte at det heller ikke var det værste å kaste opp om magen ikke var enig i å beholde det..

 

Jeg er 10+0 nå, og kvalmen samt matlysten varierer i stor grad fra dag til dag. Tvinger alltid i meg noe fra jeg står opp.. Da KAN kvalmen gå noe over i løpet av dagen..

 

Jeg har det slik at jeg IKKE kan spise noe jeg ikke har VELDIG lyst på.. Da kommer det opp igjen.. Litt dyrt å leve slik.. Men dette går heldigvis over :)

 

Nå i kveld sliter jeg.. Har ikke spist siden middag kl 16.. har lyst på eple, noe det er tomt for.. KLarer ikke sove pga kvalm og SULTEN..

 

Leste et sted av lavt blodsukker gjør kvalmen værre. Hva med å starte dagen med litt søt saft, for å øke blodsukker og kanskje jage kvalmen lenge nok til at du rekker å ta til deg litt næring..

 

Lykke til.. Stor trøsteklem fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, det er forferdelig å ha det sånn. Har det på samme måten for tiden, men kaster ikke opp foreløbih i all fall. Kvalmen har vært så ille at jeg har sett meg nødt til å ta postafen for å få meg litt skikkelig med søvn. Tar det verste av kvalmen i all fall. Og ja, jeg har hørt at det kanskje ikke er bra. Men hvor bra er det egentlig å være så dårlig, ikke mosjonere, bli deressiv osv.Jeg har ingen gode råd til mat, spis det som byr deg minst i mot, selv om det kanksje ikke er av den sunneste sorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier bare en ting, nåler!!! har gjort underverker på meg. setter et par ganger i uka, og kvalmen er borte. selv om jeg fortsatt merker at jeg blir fort sulten og orker ikke spise så mye om gangen. du tror det ikke før du har prøvd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...