Gå til innhold

Drømme, drømme, drømme... utrolig mye rart!

Anbefalte innlegg

Er blitt en stor-drømmer etter at jeg ble gravid! Kan nesten ikke legge hodet på puta før filmen begynner å snurre.... Det er nesten som at jeg begynner å drømme uten at jeg sover.... Ligger å hører på hva de andre i huset snakker om, men er samtidig i en helt annen verden innnen for øyenlokkene, for der snurrer det en eller annen film med de utroligste innhold! En helt merkelig følelse! Noen andre som har det slik?

Fortsetter under...

Jepp! Jeg har "giftet meg" i natt (selv om jeg ikke har noen planer om det altså!!!!) og min kjære hadde valgt ring som en overraskelse til meg: den var altfor stor og i et slags flettet stål sånn som en brynje fra gamledager. Skikkelig stygg og jeg ble kjempesint! Stakkars mann: får kjeft fra hormonell dame om dagen, og slipper ikke engang unna om natten! Hehe. :-)

Forrige gang jeg var gravid fødte jeg en hvit kanin... Så rare drømmer?? Joda.... :-)

Å himmel og hav, ja de siste nettene har jeg drømt utrolig mye rart.

I går natt drømte jeg at jeg var på oppdrag for jobb et sted i Øst-Europa, og at jeg skulle bo i et hus sammen med en hel MASSE andre menensker. Huset hadde vært veldig kult, en gang på '70-tallet, men nå var det bare grusomt skittent og støvete, og både vegger, gulv og tak var dekket med støvete fløyels-stoff i mørk burgunder og okergult. Isj. Og så fløy vi masse i et helikopter med usikrede dører, så jeg måtte holde meg fast for ikke å falle ut..

I natt har jeg bare løpt rundt på et gigantisk varehus og lett etter venninnen min og barna hennes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...