Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Venter barn i desember og trenger tips til navn. Har lurt litt på disse, men er ikke helt sikker. Vil ha noe spesielt, men er nysgjerrig på hvilke reaksjoner navnene vil få.... Viss gutt: Anubias Asti Mariander Nerrel Leander Max Tarian Viss jente: Tetra Isadora Lurie Leah Muri Modil Leah Ansistra
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Det er nå at jeg innser at jeg begynner å bli gammel*ler av meg selv* Dette var de særeste navnene jeg har sett på lenge. Alt for sære for meg, selv om jeg elsker spesielle navn... Men for all del...Ingen av de som var stygge altså...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 vel "Lompa" selv om jeg ikke er så gammel, ble disse navnene også for spesielle for meg.. Eneste gutte navnet jeg synes evt. går an er Max Tarian. Leah Muri på jente, under tvil. For jeg synes egentlig alle var litt for spesielle...
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Anubias - den egyptiske guden Anubis, han med hundehode Asti Mariander - "Sa du at du het Astrid Marianne, lille venn?!" Nerrel Leander - Leander er vel ok, men Nerrel...ugh... Max Tarian - klesmerket MaxMara Viss jente: Tetra Isadora - Tertis og Ari Behn er to ting jeg IKKE vil tenke på, så; NEI! Leah Muri - Leah alene er fint Modil - grusomt! Leah Ansistra - hva? Nei nei!
Vannmann35 Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Anubias - Anus + Tobias.... Nei, nei, nei! Asti Mariander - Martini Asti - greit sprudlevann :-) Nerrel Leander - L + L blir bare Nerreleander Max Tarian - Max tar i (h)an... Viss jente: Tetra Isadora - Neon Tetra, en akvariefisk Lurie - helt greit, men litt snodig Leah Muri - Muri er et etternavn for meg (kjenner noen som heter det) Modil - Bodil med M... greit nok Leah Ansistra - Leah an(d)sistra/ sister....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Disse navnene ble altfor spesielle og fremmede i det norske språket for meg. Vanskelig å si om Asti er et gutte eller jentenavn f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå