nattinatt Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Gratulerer med jenta di,tenker du koser deg no med den lille.Er du nett kome heim frå føden? Godt når det er overstått.Me har fortsatt ikkje bestemt oss om me skal ha fleire,får sjå når eg er ferdig med skulen. He he,elles har me bada og grilla og kost oss i sola i dag. God klem til deg
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 hei hei....ja endelig kom hu.....fødselen starta samme dag som keisersnittet skulle taes....greit at hu fikk bestemme dagen selv..... men det ble ks fordi det var avgjordt fra før... så deilig å være hjemme igjen.........hu er så rolig og fin....skikkelig søting...... klem rama
nattinatt Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Ja det er skikkelig godt å kome heim igjen,og finne roen,og så deilig at ho er fredelig.Meir enn min var,eller med det same var han vel det,så kom kolikken,men jenta di blir rolig framover og ser det ut til. Ja snart får vel mannen og eg ta ein skikkelig prat om me skal ha ein til eller ikkje,men skulen skal eg gjere meg ferdig med først uansett,så til neste vår???God klem til deg,og nyt tida framfor deg no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå