Septemberstjerna og Martine Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Flere som har opplevd at de naglene/proppene som er på håndtaket, (på hver side av høydereguleringsknappen) har løsnet? Det har skjedd på vogna mi! 2 av de naglene er løse, som igjen gjør at hele håndtaket er løst!! Pluss at skinnhåndtak-greia løsner ut fra den blanke der de naglene er løse.. (Uff, klønete til å forklare) Tror ikke det går an å stramme de til heller, det er jo ikke noe spor i de naglene. Og butikken der jeg kjøpte vogna for litt over 1 år siden er nedlagt. Vurderer å sende en mail til Stera... Skal vel ikke være sånn??
Moder'n-2 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg vil anta at du har en viss garanti på denne vognen? Jeg tror det er 5 år hvis varen er av en viss verdi og er antatt å skulle vare "en stund". Ta kontakt med Stera og hør hva de sier. Det at du butikken der du kjøpte vognen er lagt ned har ingenting å si for din rett til garanti. Det bare gjør det litt vanskeligere for deg å klage. Og ta kontakt med Forbrukerrådet/Forbrukerombudet om kontakten med Stera ikke fører fram. Lykke til!
Tirilill Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Hei hei Jeg har hatt mutsy, kjøpte den i fjor høst men brukte den ikke før i januar i år. Uansett,...vi var veldig misfornøyde. Det er som du beskriver at det virker som den går i oppløsning. Skinnet på håndtaket skle av etter 2 mnd og bagen ble skakkere og skakkere. Etter som vi ikke ble informert om at bagen ville bli så skakk att ungen ville skli nedover i vogna så fikk vi ny vogna av babyshop. Men stera eller hvor den nå ble sendt for å repareres menta det med at bagen ble skakk bare skulle være sånn...det var sånn konstruksjonen var!! Vi ble jo helt sjokkerte...hvis bagen blir skakk så får de informere om dette. Men med stera kom vi ingen vei. Vi er veldig glade for at babyshop viste såpass kunde service at de ga oss en ny vogn...av et helt annet merke selvfølgelig!! Babyshop på hamar var veldig hjelpsomme. Dessuten har de visst sluttet å ta inn mutsy.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Tror alle Babyshop butikker skal slutte med Mutsy.. Hørte noe om det. Jeg sendte mail til Stera for noen dager siden, men har ikke fått svar enda. Får vel gi de litt tid nå i ferien.. Har klaget til de en gang tidligere, det var ang handlekurven under vogna. Hadde den gjennomsiktige typen i plast. Plasten sprakk i tusen biter ved første kuldegrad! Men jeg fikk ny handlekurv i et nytt, bedre stoff uten problemer. Jeg har jo ikke brukt vogna i 10 mnd engang, er skuffet over kvaliteten. Men vogna var jo så tøff! Det var sambo som falt for den Jeg har alt av kvitteringer, så jeg håper på en løsning. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå