Gå til innhold

Funker det og sende et digitalkamera på rep når det er vannskade etter at

Anbefalte innlegg

Skrevet

dagbarnet mitt var i min veske og sikla ned hele kamera til min mor. Veska var lukket helt igjen og jeg har holdt øye med han hele tiden uten om når jeg har laget mat til barna. Er så forbanna nå. Det går ann og skru det på og ta bilder og filme men man ser ikke noe på skjermen. Noen som vet o,m det går ann og sende det på rep og hvor mye vil det koste? Kan jeg forlange at foreldrene betaler det eller må jeg gjøre det selv? Er bare dagmamma for han 1 dag til for da har jeg vært det i i 10 dager som dem trengte. Og da blir det jo ikke mye penger uta av det og det holder sikkert ikke til den rep på kamerat en gang. kveldens sytte innlegg

takk til dere som gadd og lese og svare meg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville levert det uten å sagt noe om "vannskaden". Jeg synes det virker rart om hun har klart å sikkle det så vått om det lå i en fotoveske.

Om du sier det er "vannskadet" vil du garantert ikke få noe på garantien, og jeg synes dette virker som en garantisak. Finner de ut at kameraet er vannskadd må du betale rep. selv. Men da skal de gi deg beskjed om det og spørre om du vil reparere det!

Skrevet

jeg har ikke kvittering på det for jeg vil ikke si noe til min mor om det for hun blir så skuffa. så da hadde ejg tenkt til og gjøre i det skjulte. Hadde sånn veske på det også men han har klart og sikle det i stykker. Den veska kunne jeg vri opp av sikkel etter han. får høre hvor mye det vil komme på etterpå.

Skrevet

Trenger ikke ha med kvitteringen om du går på butikken kamera er kjøpt på (om det er elkjøp o.l butikker) for da ligger det inne i data systemet dems og dem kan leite frem der når det er kjøpt og om du enda har garantien på det.

Sambo sin MP3 spiller ble ødelagt og han hadde ikke kvitteringen så han ringte butikken han hadde kjøpt den på og de fant frem kvitteringen til han på dataen og sendte han kvitteringen slik at han fikk bytta den her vi bor nå.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilken type kamera du har, men du er helt sikker på at det er ødelagt altså. Jeg har nemlig vært bort i den samme feilen selv, men da var displayet ved en feil blitt slått av.

Skrevet

Finner de ut at det ikke går på garanti/reklamasjon må du betale for kostnadene ved at de sjekker kameraet også - det kommer fort på en 6-700,-(uten reparasjon altså). Som noen andre sier kan man få kvittering der du kjøpte produktet, men jeg ville nok vært skeptisk til å levere ut kvitteringen til noen andre enn den personen som kjøpte produktet....

Hvis det er et lite barn det er snakk om(sikleunge...=P) ville jeg ikke kreve noe av barnets foreldre, da det var du som hadde omsorgen for h*n da det skjedde, altså hadde du passet bedre på hadde det ikke skjedd. Er barnet så stort at det burde ha skjønt bedre ville jeg ha nevnt det for foreldrene.

Håper det ordner seg og at kameraet tørker opp så du slipper unna hele greia =) Lykke til!

Skrevet

det kunne komme på fra 1000-2500 kr faen ass. Har heller ikke penger til å få fiksa det. ja det er masse spytt i skjermen på kamera

Skrevet

han er 2,5 år så han vet godt hva han ikke for lov til.

Skrevet

Huff da... Kjipt når sånt skjer... Hvor mye koster kameraet nytt da? Utrolig at han har klart å sikle SÅ mye! Men tror nok ikke du kan kreve penger fra foreldrene. Så lenge du passer han er både han og kameraet ditt ansvar. Ikke uvanlig at 2 år gamle barn sniker i veskene...

Skrevet

Koster over 2000 kr det nytt viul ikke spøra mamma for hun blir bare sur siden det er hennes.

Skrevet

merket på på det er Canon digitalixusi zoom. Kanskje jeg skal prøve og føne det hehe

Skrevet

dersom displayet er ødelagt, kan det byttes. Men det koster fort litt penger, så da spørs det om kamera har en slik verdi at det er verdt en reparasjon. Vi byttet display på vårt kamera - det kom på ca 1300 kr.

Du er selv ansvarlig for å rydde bort ting barna ikke skal kunne få tak i. Og kan må jo ha siklet ekstremt mye for at det skal gå både gjennom kameraveska og inn i kamera.........da holder det ikke med at han har vært utenfor din synsvidde i noen sekunder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...