Gå til innhold

PERGO


Charla

Anbefalte innlegg

GRATULERER SÅ MYE MED SVANGERSKAPET til dere alle sammen! Jeg bare lurer.....er det noen av dere som har lykkes med Pergo??? Lykke til på ferden!

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er så heldig å ha "pergotime"-baby i magen. Hadde forsøkt å bli gravid i tre år uten hell. Ble gravid første måneden på pergo. I denne perioden hadde jeg ingen positive eggløsningstester og jeg ble altså allikevel gravid. Så jeg har klokketro på preparatet. Utredningen ga ingen svar på at noe var galt med verken meg eller mannen min. Nå er jeg 12+0, har hatt et tøft 1 trim med masse kvalme og oppkast, med det er så verdt det!!!!!

 

Lykke til i prøvingen med pergo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada lyktes på første doble pergo kur etter nesten 4 år som prøvere. Hadde en MA for et år siden uten pergo. Er nå i uke 9 og det ser ut til å gå bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har tatt en pergo-kur og nå har jeg en spire i magen. Testet positivt på lørdag. Har prøvd siden desember, men lyktes nå ved første Pergokur. Lykke tiil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) hører ikke til her inne,men måtte bare inn å se hvordan det var her inne:)

jeg ønsker meg sååååårt en liten spire,og begynte på min første pergotime kur denne mnd,,fikk en dobbel. har ikke hatt noen bivirkninger,så det er jo fint..pleier alltid å få posetiv el test på dag 16 17 uten pergo,og har en syklus på ca 32 dager,men nå finner jeg ikke el. har testet i snart 2 uker med cb digital,men ingen posetiv el test.

har hatt veldig følsomme brystvorter i det siste og hetetokter,så om jeg har en liten spire eller om det bare er pergoen som tuller med meg,det vet jeg ikke..kan ikke test før om noen dager,så jeg er sååååå spent assa.

er så gøy å lese når det har klaffet for dere på pergotime..jeg var hos vanlig gyn og han tok innvendig ul og han sa at alt så veldig bra og normalt ut..men jeg fikk resept på dobbel pergokur av en spesialist som jeg ikke har vært hos enda,men som jeg skal til..hun ville at jeg skulle prøve pergotime før jeg kom til henne.

håper jeg kan rooope ut her inne at jeg er gravid snart.

 

lykke til damer:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Hører ikke til her lengre, men kikker innom innimellom. Har jo vært både her, på bli gravid og på slitere, så jeg er jo spent på hvordan det går med folk.

Vil bare si at jeg ble gravid på første enkle pergokuren. Hadde ingen bivirkninger eller plager.

Fikk sjekket meg hos gynekolog fordi jeg blødde så ofte og lenge. Blødde i en mnd i strekk i desember. Gynekologen fant ut at jeg kanskje ikke hadde el hver mnd. Hadde mange symptomer på pcos, så jeg fikk prøve pergo. Heldigvis :o)

Nå har jeg 77 dager igjen til termin.

 

Lykke til alle prøvere og gratulerer til alle som er blitt gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg har 2 pergo- babyer i magen etter 3 mnd med pergotime...!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHHHH SÅ OPPLØFTENDE!!! Tusen takk for alle svar jenter og lykke til videre i svangerskapene deres......:) Vi har selv prøvd på nr 2 i 3 år! Med nr 1 gikk det bare 3 mndr! Hadde en SA for halvannet år siden, men ingenting etter det. Fikk bekreftet forrige mnd at jeg ikke har el hver mnd, men at det ellers ikke er noe galt med hverken meg eller mannen min, så jeg har tatt en enkel kur denne mnd.....gynekologen mente det kunne være nok! Har IKM på mandag, så nå bare venter og venter jeg.............Har 6 venninner som er gravide nå, så håper det snart er vår tur også......

Igjen, tusen takk for mange positive svar!

Stor klem fra håpefulle meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom å smyger jeg, nesten så man får lyst å hoppe rett på Pergoen vettu hihi!

Gratulerer til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...