Gå til innhold

Snuppa_81

ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei ..

Ville bare si LYKKE TIL I MORGEN =O)

Det går nok Kjempe bra, skal tenke på dere.=O)

Har skrevet inn historien min nå så er det noe du lurer på er det bare til og spørre=O)

Så må du huske og skrive inn og fortelle åssen det gikk med deg når du kommer hjem igjenn skal vente spent =O)

MAsse lykke til og klemmer fra meg og Fabian =O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TUSEN, TUSEN TAKK. Var deilig og betryggende å lese innlegget ditt, i og med at vi tar ks på samme sted:-)Håper jeg får en like ok opplevelse som deg, håper alt blir vel overstått. Nå begynner snart min fastetid her, 24.00, og snart på tide m klyx, blæ...bare å få det overstått;-) Trøste meg med det vi har i vente:-) Skal oppdatere deg når vi er hjemme igjen.Håper vi får med ok folk å gjøre også, kjemi har alt å si.tenk masse på oss i morgen fra 08.00 og utover, tvi tvi....Kos deg videre med lille Fabian, fint navn:-) Veldig ok å høre at du er kommet såpass fort i ok form, håper det gjelder meg også.Hvordan er det med såret ditt nå?Mye smerter, tar du noe for det? Fått beskjed om å være forsiktig m løft, bøy og tøy i 4-6 uker eller noe? Skal du tilbake til barsel pol for bandasje skift og fjerne sting?Stor klem til dere begge...

Skrevet

hei hei .. ja klyx ja hehe det var ikke noe gøyt =/

JA jeg skal tilbake mandag 30 og ta utav stiftene og i morgen kvart på 10 skal jeg på sykehuset på følingstest med Fabian.. =O)

Ekke mange timene nå igjenn .. ja var noe sånnt måtte ikke strekke meg etter ting lr løfte tyngre enn babyen .. =O

Jeg fikk masse smertestillende på sykehuset samme dag så var jo bare helt sløv hadde ikke vondt i såret bortsett fra når jg bevegde mg, men du får masse smertestillende hele tiden.

No har jeg kun litt vondt i såre når jeg reiser meg og når jeg sitter meg ned, men det er kun på kvelden har ikke vondt på dagen,. Går ikke på noe smertestillende nå .. =O)

Men blir kun bedre og bedre for hver dag som går =O)

klem(",)

Skrevet

Hei igjen. Ville bare si at nå er ting vel overstått her også.kom hjem idag. Prinsesse EMMA - LINNEÀ kom til verden 0950, 3055gr og 47cm. Gikk overraskende bra, men mye smerter i etterkant, mye smerter fortsatt. Men det vil nok gå seg til.Vi er ellers svært fornøyde med opphold og det hele, nå begynner en ny hverdag....blir nytt og spennende. Håper d går bra m dere. stor klem...

Skrevet

HEI =o)

så bra at allt gikk bra .. =O) var veldig fornøyd med oppholde der jeg også. men jeg har heldigvis ikke mere smerter da =)

Men det går seg til etter ett par dager, blir bare bedre og bedre for hver dag som går =O)

09.50 ja da tok vel du noen lude samtidig som meg da =O) allt går fint med oss var på veiing i dag og han har bare gått opp 15 gram siden mandag så må fore han opp litt hehe .. =O) Hadde du svensk jordmor ??

klem

Skrevet

glemte jo d viktigste hehe GRATULERER SÅ MYE MED LILLE JENTA =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...