*ønsker nr 2* Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 hva har skjedd med melken min?? hehe.. i pos retning da.. men jegbare lurer... gutten min er nå straks tre mnd, ammet med skjold hele veien.. og.. selvom jeg ikke har hatt noen som helst tegn til øking nå... så har jeg overflod av melk føles det ut som.. gutten spiser ikke mer enn normalt, er blid og fonøyd osv.. eneste han bruker kosrtere tid på hvert måltid da... han bøsjer normalt, tisser masse.. og har begynt å gulpe på slutten av de fleste måltider, men det er umulig å få i han mer mat... noen som kan gi meg svar på hva som har skjedd med melken min?? uten no øking ell noe?
Expat Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Kanskje du får slappet av nå? Har litt mer kontroll? Får mer søvn? Eller at gutten plutselig har fått dreisen på det og tømmer kjempebra hele tiden? Uannsett, det må være deilig!
*ønsker nr 2* Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 tja, gudene vet... kanskje jeg slapper mer av siden vi hr fått dreisen på liggende amming, så jeg svner jo av når han spisr om natten.. han spiser og fortere, blir forter mett... og er blid og fonøyd som bare det, så han må jo få nok mat.. en syns puppa mine kjenens fulle ut hele tiden jeg, enkelte kvelder(merk, kvelder), må jeg pumpe fordi det sprenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå