Gå til innhold

ingen symtomer!!


oktober baby

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 9 nå, men merker ikke noe forandring i kroppen utenom at brystene er litt ømme. Er dette normalt?? Vurderer å kontakte legen min, men vil ikke virke hysterisk.. Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke unormalt å ikke ha noen symtomer :o)

Så lenge testen er positiv og du ikke har fått

mensen, så er det nok en baby i magen :o)

 

Til og med jeg som har mange symtomer har noen

ganger lurt på om jeg virkelig er gravid ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+2 i dag og nesten helt symptomfri!! Kun litt murring som kommer og går. Var sånn med datteren min i perioder også, 'glemmer' at man er gravid i blandt ..hehe.

 

V får vel bare nyte det mens vi kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart fulle 7 uker og har det paa samme maate! Ingen symptomer bortsett fra at mensen uteblir. Bekymrer meg over det i blant, men egentlig skal vi vel bare foele oss heldige! Beroligende aa hoere at andre har det likedan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. føste gang eg var gravid..fant eg ut i uke 9 at fosteret var dødt,,hadde da en ma...ingen blødning...Hadde heller absolutt ingen symptomer..

 

vart gravid igjen etter 4 mnd...hadde ingen symptomer i det hele tatt,,,før eg kjente sparkene:))) var da ca 18 uker på vei,,, Einaste var at eg var veeeldig trøytt...men det har no eg vore av og til før òg, Kjente ingenting i brystene før etter fødselen:)) hehe..lurt jo på i det heile tatt om brysta min "virka"" Hehe... Det er fullt mulig å gå gravid uten symptomer.. Fekk meg ein nydelig gutt for elleve mnd sidan..

 

No er eg 5 uker på veg,,,merka ikkje så mykje enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+6, og er så og si symptomfri. Kjenner det i magen av og til og er kanskje bitte litt mer trøtt enn vanlig.

Så for noen er dette faktisk normalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...