oktober baby Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er i uke 9 nå, men merker ikke noe forandring i kroppen utenom at brystene er litt ømme. Er dette normalt?? Vurderer å kontakte legen min, men vil ikke virke hysterisk.. Flere som har det sånn?
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Ikke unormalt å ikke ha noen symtomer ) Så lenge testen er positiv og du ikke har fått mensen, så er det nok en baby i magen ) Til og med jeg som har mange symtomer har noen ganger lurt på om jeg virkelig er gravid ;o)
Beibi82 Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er 7+2 i dag og nesten helt symptomfri!! Kun litt murring som kommer og går. Var sånn med datteren min i perioder også, 'glemmer' at man er gravid i blandt ..hehe. V får vel bare nyte det mens vi kan!
Kaisa75 Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er snart fulle 7 uker og har det paa samme maate! Ingen symptomer bortsett fra at mensen uteblir. Bekymrer meg over det i blant, men egentlig skal vi vel bare foele oss heldige! Beroligende aa hoere at andre har det likedan!
tulla79 Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Heisann.. føste gang eg var gravid..fant eg ut i uke 9 at fosteret var dødt,,hadde da en ma...ingen blødning...Hadde heller absolutt ingen symptomer.. vart gravid igjen etter 4 mnd...hadde ingen symptomer i det hele tatt,,,før eg kjente sparkene:))) var da ca 18 uker på vei,,, Einaste var at eg var veeeldig trøytt...men det har no eg vore av og til før òg, Kjente ingenting i brystene før etter fødselen:)) hehe..lurt jo på i det heile tatt om brysta min "virka"" Hehe... Det er fullt mulig å gå gravid uten symptomer.. Fekk meg ein nydelig gutt for elleve mnd sidan.. No er eg 5 uker på veg,,,merka ikkje så mykje enda.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er 10+6, og er så og si symptomfri. Kjenner det i magen av og til og er kanskje bitte litt mer trøtt enn vanlig. Så for noen er dette faktisk normalt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå