Gå til innhold

Teutonia mistral s

Strutsen har nå 2 gutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt Teutonia mistral s (2007 modell) med fashion bag og er kjempefornøyd. Har ikke termin før i november og håper å være like fornøyd da. ;-)

Tror vi sparte noen kroner på å kjøpe det i Tyskland, men er ikke sikker. Noen som vet hva vogna og bagen koster i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker, men mener den koster ca kr. 7000,- på Reflex i Bergen inkl fashionbag. Hva betaler du og hvor kjøper du? Vurderer denne vognen sterkt.......stå mellom den og Spirit s3.....hvilke farger valgte du?

Skrevet

Tusen takk for svar. Så langt er jeg svært fornøyd med vogna.

Kjøpte den på Happy Baby i Hamburg.

Vogna kostet 409 € og fashionbagen 129,90 €. Vognprisen var avhengig av at vi tok med oss vogna der og da. Måtte derfor velge mellom de fargene de hadde inne, men det var en god del å velge i, så det gikk greit. Vi valgte en marineblå fashionbag og vogna i fargekombinasjon 2880.

De har en elendig nettside: http://www.baby.ag/ men det er lett å finne butikken fra motorveien. (Riktig adresse er Grossmoorbogen 15)

Vet ikke hvordan det er å bestille vogn fra Tyskland, men kanskje noen andre som vet?

Lykke til med ditt valg.

Skrevet

vær oppmerksom på at teutonia som selges i norge er ikke helt identisk med de som selges direkte fra andre land. Eks har ikke sportsdelen hodestøtte i liggende stilling utenfor norge. Så er ikke helt samme vogna da.

Skrevet

Ups!

Glemt å svare deg ang. håndbrems.

Den kommer med en brems på siden som styres for hånd. En slags vippemekanisme. (ikke en håndbrems slik man er vant til fra sykler)

Skrevet

Kan ikke se noen forskjell mellom vogna vi kjøpte og vognene som er i katalogen til Reflex, men jeg har ikke undersøkt vognene i butikk i Norge, så det kan være detaljer jeg ikke har fått med meg.

Følger det med en spesiell hodestøtte? Kan ikke se det utfra bildene på vognene.

Skrevet

tror ikke det har så mye å si for deg struts som skal ha fashion-bag. Hodestøtten er et slags endestykke som "sveives opp" når sportsdelen er i full liggestilling. Var greit å ha når jeg hadde mykbag i vogna, da behøvde jeg ikke være redd for at bagen skulle dette ut foran hvis du skjønner. Når man bare bruker sportsdelen er det jo ikke så ofte de ligger i full liggestilling, og når de sitter må man legge ned den hodestøttedelen. For deg som ikke skal bruke sportsdelen med mykbag har det derfor ikke så mye å si:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...