Gå til innhold

Jeg sliter med å få puste

Anbefalte innlegg

Det siste dagene har jeg hatt skikkelig problemer med å få puste. Det føles ut som om jeg skal bli kvalt hele tiden, og som om jeg ikke klarer å trekke pusten ordentlig ned. Har jo lest at livmoren presser på lungene, men jeg er da vitterlig ikke sååå stor enda, og har jo enda 14-15 uker igjen.

Spesielt etter jeg har spist (selv om jeg ikke spiser mye) har jeg så store smerter når jeg puster at tårene triller. Er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9894349-jeg-sliter-med-%C3%A5-f%C3%A5-puste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det nok mye på samme måten...

Men har astma og har vært utrolig forkjøla de siste 3 ukene, så kan jo komme litt av det også.

Men har lagt merke til det spesielt den siste uken, når jeg sitter i spesielle stillinger. Merker det mest om kvelden...

Jeg tror at jeg melder meg inn her.

for jeg har også det slik. satt i bilen i går uten aircon og da fikk jeg ikke puste, så måtte ta opp vinduet, akkurat som jeg " mistet " pusten tok litt tid før jeg fikk den igjen

hadde ikke gjort noe som kunne vær anstrengende eller någe.

men tenkte ikke at d kunne ha någe med at e gravid

akkurat sånn jeg som har hatt det også. Er en utrolig ekkel følelse det der altså. Føler som om det på en måte brenner helt fra lungene og opp til halsen når jeg trekker pusten. dro da til legen og han viste ikke helt hva det kunne være annet enn at jeg kanskje fikk syre opp spiserøret, var vist vanelig det også, men gud så vondt. Er ekkelt når man føler man ikke får trukket pusten ordentlig og at det gjør vondt samtidig. Er mye vi må igjennom jenter hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...