Gå til innhold

Hva synes dere om Rino Andre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, det synes jeg ikke var noe pent i det hele tatt...

Rino - gir meg bare assosiasjoner til nesehorn........

André - totalt utbrukt som 2. fornavn - og slik du har skrevet det, så uttales det akkurat som 2., også......

Skal du skrive navnet riktig, så må du skrive André, og holde inne "alt gr" mens du trykker på apostrofen - for å få den riktig vei. (Dette lærte jeg her en dag for litt siden - jeg må bare innrømme at jeg har satt apostrofen feil veg tidligere...)

Skrevet

Rino er et søt navn, men Andre er altfor oppbrukt. Altfor mange forbindelser til pøbler for min del.

Rino Nikolai

Rino Johan

Rino Gabriel

Rino Samuel

Rino Andreas

Skrevet

Rino André høres ut som en ganske harry type med ring i øret og lang hockey..

Skrevet

Huff...beklager å måtte si det, men dette var ikke så bra,..

Høres ut som en skikkelig pøbel, ja..

Skrevet

Hva med Rino Seronte?

(nesehorn)

Skrevet

Rino er jo han skalla karen fra Nissene på Låven - ikke den beste assosiasjonen :-) Synes også Rino André er et navn i sjangeren med Ronny og Kåre Johnny - så ikke noe jeg ville valgt!

Skrevet

Synes ikke noe om noen av de to navnene nei.

Skrevet

Syns ikke Rino er så ille jeg da. Er jo sånn at når barnet har fått et navn. så venner man seg jo til det. Litt kjedelig når barna lærer hva nesehorn betyr på engelsk. KAN bli litt pes...

Og enig med flere her som mener at Andrè er oppbrukt..

Syns Rino Nicolai er veldig fint, ei som foreslo lenger opp her.

Skrevet

Sorry, vedlig harry! Bare Andre eller andre kombinasjoner med Andre kan gå an. Rino må bort!

Skrevet

jeg antar at dette innlegget er en spøk.

ingen - INGEN - kan seriøst vurdere å kalle barnet sitt noe sånt. i så fall bør de ikke få barn.

Skrevet

Unødvendig kommentar, man har ulik smak for navn. Du kan mene at et navn er stygt og gi uttrykk for det, uten å fornerme. Man er skikket til å ha barn selv om man har en annen navnesmak en deg.

Skrevet

Grusomt.

Rino minner meg om flodhest og sosialklienter, mens André bare er tidenes mest oppbrukte mellomnavn.

Skrevet

Rino - absolutt IKKE pent

André - oppbrukt, oppbrukt, oppbrukt og absolutt IKKE pent!

Finn et penere navn til deres håpefulle - værså snill! Er såå mange fine navn der ute...

Skrevet

Blodharry var det første som slo meg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...