Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen grenlandsdamer med termin i jan/feb som kunne tenke seg å treffes??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er en jente fra skien som har termin i januar, syntes det høres hyggelig å møte andre i samme situasjon. jeg er 26 år og har en sønn på 4 år fra før. klem

Skrevet

Hei, igjen!

Jeg er snart 30 år, og har tre barn under 6 år. Venter altså mitt fjerde i januar. Hadde vært kjempekoselig om vi ble en gjeng som kunne møtes!! Så sleng dere på grenlandsdamer:-)

• 11 måneder senere...
Skrevet

Hei!!

Jeg har termin 9.januar! Har nylig begynt på min 13.uke. Det er fortsatt helt uvirkelig :)) Hadde vært kjempekoselig å møte flere som det spirer i magen hos!

Skrevet

Hei. Jeg er 26 år og har termin med nr to 11 januar. Har en gutt på 3 år.

Er endel fra grenland her?

Skrevet

Jeg og er 26 år, venter på min første. :)) I fjor flyttet jeg til Skien og kjenner ikke så mange her. Har bodd i Porsgrunn i noen år også. Ser det blir en treff på Jimmies i Porsgrunn 2. juli. Tror jeg skal prøve å møte opp. Er det flere som skal?

Skrevet

Jeg skal på treffet 2 juli. magen min ble baby for 9 dager siden, men det er koselig å være med på treff uansett :o) Dere med "små" mager må ikke være redd for å møte opp. En gang må jo være den første.

Håper vi ses :o)

Skrevet

Jeg er 21 og venter nr. 1 5 februar. Kunne godt tenke meg og hive meg på et treff:) men hvem treff har dere tenkt og møtes på:)?

Skrevet

Jeg skal 2.juli kl.1200 på Jimmys i Porsgrunn :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...