Gå til innhold

Er så godt å se

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La merke til det i går jeg også. Tenkte faktisk at jeg skulle skrive en tråd om det også.... Pussig! Jeg tar et stort skritt over i 2. trimester om 4 dager og gleder meg masse. Har liksom ikke helt turt å tro at det vokser et lite barn i magen min pga at jeg har hatt to SA etter hverandre før denne graviditeten, men nå når det begynner å fylle seg opp inne på aprilklubben ser jeg jo at jeg har kommet langt og sansynligheten for at dette skal gå bra er veldig stor nå....

Tarante:

Når man har hatt SA er det nok enda vanskeligere å tro at det er sant..

Jeg hadde XU i mars.. Og denne gangen fikk jeg tidlig UL. Og da jeg fikk se at det lille mirakelet var jeg mer lykkelig over at det lå i livmor enn at det faktisk hadde festet seg.. Var livredd for å miste den siste egglederen og bli steril.

Men lykken ble stor da jeg 2 uker senere fikk se et bankende hjerte på UL.. Bare 10 uker til jeg skal på ordinær UL.. 2 uker etter tuppas bursdag.. Tiden flyr fra meg..

Vi har en spennende tid i møte.. Er spent på om jeg kjenner liv liketidlig denne gangen som sist :) (uke 14 da)

Jeg har hatt et turbulent år med en del SA og MA deriblant mistet jeg tvillinger. Det ser ut til at jeg hadde en tvilling som ikke ville feste seg denne gangen også, men det var veldig deilig å se den lille krabaten inni meg hoppe rundt og slå kråke da jeg var på UL sist. Bare noen få dager så stikker jeg over til 2. trimester jeg også.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...