Gå til innhold

Har jeg spontanabortert?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I en uke nå har jeg blødd. (er/var 6 uker på vei) Startet med gromsete blod. Var ikke veldig bekymret. Men dro til legen for sikkerhets skyld. Han sa det var helt normalt og jeg dro hjem for å slappe helt av.

Etter et par dager ble det større grad av blødningen. Det gikk over til mere rent blod og tykkere som har vart hele helgen. Så nå tror jeg at jeg ikke har noen barn i magen lenger. MEN, noen har fortalt meg at selv med kraftig blødning, behøver det ikke å være abort. Jeg har heller ikke hatt noe magesmerter (litt mensfølelse kanskje..) og heller ingen klomper i blodet (litt levret blod var det jo).

Så hva tror dere? Er det en abort? Skal til legen i morgen, men er veldig spent.

 

Hilsen meg som hvertfall har ett barn i live..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vanskelig å si, noen opplever jo og ha mensen selv om at de er gravide, så sa jo legen din at alt var greit forrige gang, var du på ul da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får be om UL. må sjekke om evt. det er noe levende eller om det må skrapes ut eller ikke.

håper du fortsatt er gravid dA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei anonym,æ har bynt å blø æ å.

bynt i gårkveld me brunt,idag e d mer men mørke mørke rødt!

vet itj koffor d e sånn æ nei,men håpe at æ itj miste,tenkt å kontakt legen i mårra æ da.

e 4+3 idag,dæm si jo at d treng itj å bety at d e sa,men man vet jo aldri:)

så æ vil sjekk mæ te legen,du kan dra te legen du å å be om ul!

da sjer dæm om du e gravid eller har hatt sa!

sk gjør d sjøl å,lykke te:)

d e levra blod te mæ å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg mistet den ene tvillingen var det en del blod med litt smerter.. kan være at du har hatt to, er mange som har tvillinger uten å vite det,som blør litt å mister den ene... er vanlig å blø litt i begynnelsen av svangerskapet.. når jeg mistet den andre tvillingen i uke14.. så var det maaassse blod med klumper og rie lignende smerter.. skjønte hva som var på gang... syns du skal få en ul og se.. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk for så positive tilbakemeldinger.

Ikke glad på Deres vegne, men glad for at dere deler deres erfaringer med meg. Endelig fått litt håp igjen :-)

Jeg har ikke vært på UL. Skal ringe til legen igjen i morgen, så blir spennende å se. Sist jeg var hos legen og han sa det var bra, var det eneste han gjorde å kjenne litt på magen min. Jeg sa bare at jeg var gravid med noen blødninger jeg. Han tok ikke i mot urinen min en gang. Så kunne være at testen min hadde tatt feil og jeg hadde mensen,hehe..

Syntes han skulle fulgt det bedre opp siden jeg var bekymret. MEN, jeg hadde ikke så kraftige blødninger da som nå:(

 

Hilsen Kanskje 2 barnsmor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg var deg ville jeg innstille meg på at du har hatt en SA. Bedre å heller få en overraskelse hvis alt er bra.

OG husk: Du har krav på UL!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra at du skriver at du har blødd en del, så er det mest realistisk at du har hatt en SA. Men det trenger selvfølgelig ikke å være det. Ønsker deg lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...